in

I cani ponu manghjà cachi?

U fruttu hè sanu è duvete dà à u vostru cane avà è dopu cum'è supplementu dieteticu. Cù tanti tipi di frutti dispunibuli in i nostri buttreghi è i mercati oghje, avemu spoiled for choice.

Ùn sò micca tutti questi tipi di frutti sò adattati per l'alimentariu per u vostru cane. Certi sò sani, mentri àutri sò ancu velenosi. In particulare cù variità esotiche, Ci hè sempre incertezza trà i patroni di cani. Unu di sti frutti tropicali hè cachi.

U cachi hè bonu per i cani?

In principiu, i cani sò permessi di manghjà cachiI vitamini è i minerali chì cuntene, è ancu u roughage, sò sani per u vostru caru. Tuttavia, pudete alimentà i cachi solu in quantità assai chjuche. Perchè l'altu cuntenutu di zuccaru ùn hè micca ideale per u vostru amicu furry.

Certi cani ùn apprezzanu micca u gustu di i cachi è li sprezzanu. Questu hè probabilmente duvuta à u tanninu chì cuntene. Perchè a altu cuntenutu di tannini dà un gustu à volte sgradevule è aspro. U cuntenutu di tannini di i persimmons hè significativamente più altu più u fruttu ùn hè micca maturu.

U vostru ghjacaru li piace di solitu frutti ben maturati è dolci.

Differenza trà cachi, persimmon è frutti di Sharon?

À u primu sguardu, un cachi quasi s'assumiglia à una grande aranciu tomate. U persimmon hè di circa cinque à ottu centimetri di altu è pò esse tondu o ovale. Forme cultivate populari di kaki sò u fruttu Sharon è u cachi:

  • cachi
  • Sharon fruttu
  • mela mela

Tutti i frutti sò diffirenti in grandezza è culore. Per esempiu, u persimmon è u persimmon sò più scuri cà u fruttu Sharon senza semi. Inoltre, u Sharon cuntene menu tannini cà l'altri tipi è per quessa gustu più dolce.

U cachi cresce nantu à l'arburu di u listessu nome ( Diospyros kaki ), chì appartene à a famiglia di l'ebano. Circa 500 tipi di frutti sò cunnisciuti. Tutti crescenu in i zoni tropicali è subtropicali di u mondu.

U fruttu Persimmon cuntene assai zuccheru

I cachi sò cultivati ​​​​in Cina per più di 2,000 XNUMX anni. U paese hè sempre unu di l'undici paesi chì crescenu i kakis.

Alcune di e zone di crescita per u kaki sò in Europa. Per esempiu, i kaki venenu da l'area intornu à Valencia in Spagna. U fruttu Sharon, invece, hè cultivatu in Israele è in Italia.

Persimmon cuntene una grande quantità di provi-vitamina A. Hè ancu riccu in vitamina C, magnesiu, potassiu, calcium è ferru. In ogni casu, u so cuntenutu di altre vitamini, cum'è a vitamina B6 è minerali, hè gestibile.

I frutti cuntenenu circa 13 à 19 per centu di glucose.

Cumprate è preparanu cachi

I cachi sò dispunibili in l'Europa Centrale trà ottobre è dicembre. Quandu compra, assicuratevi chì u fruttu ùn hè micca dannighjatu. Anu deve esse bè maturu è dà un pocu quandu pressu.

Evite i frutti chì sò troppu morbidi o chì anu contu scuru. Avete da processà i cachi rapidamente. E forme cultivate Sharon è Persimmon mantenenu assai più longu in a frigorifera.

Per u vostru cane, lavate bè i cachi. Avete solu caccià a buccia da u fruttu acerbu. U vostru cane pò manghjà picculi pezzi di fruttu cum'è snack.

Tagliate i cachi in picculi pezzi è steam u fruttu in un pocu acqua. Pudete ancu purificà finamente i cachi in un blender è aghjunghje à l'alimentariu di u vostru cane.

U cachi hè sanu per i cani?

U persimmon hè un fruttu esoticu chì u vostru amicu di quattru zampe hè benvenutu à manghjà. Tuttavia, questu ùn hè micca necessariu.

L'altri frutti anu livelli significativamente più altu di nutrienti essenziali è cuntenenu menu zuccaru. Inoltre, in cuntrastu à altri tipi di frutti, kaki hè piuttostu caru.

Dumande dumandatu Spissu

Chì fruttu pò manghjà un cane?

Pere è pomi sò frutti particularmente sani per i cani, perchè assicuranu una digestioni equilibrata cù una alta proporzione di vitamini è a pectina di fibra dietetica. L'ananas è a papaia sò ancu tolerate bè per i so enzimi. A maiò parte di i noci sò ben tolerati da i cani.

I cani ponu manghjà Sharon?

Iè, i cani ponu manghjà cachi sempre chì ponu tollerà u fruttu. Hè ancu impurtante chì separà bè a polpa da e sementi.

Un cane pò manghjà kiwi?

Risposta chjara: iè, i cani ponu manghjà kiwi. Kiwi hè un fruttu relativamente pocu problematicu per i cani. Cum'è l'altri frutti, però, u kiwi deve esse alimentatu solu cum'è un trattatu, vale à dì micca in grande quantità.

Un cane pò manghjà fragole?

Per risponde à a quistione direttamente: i cani sò permessi di manghjà fragole. Perchè i frutti rossi anu assai nutrienti preziosi è ponu spicce u menù di u ghjornu di u cane. Pudete dà u vostru cane fragole o direttamente cum'è un fruttu sanu o mischjà cù l'alimentariu.

Un cane pò manghjà lamponi?

I lamponi sò ancu completamente innocu per i cani. Ùn sò micca solu pensati cum'è un dolce dolce, ma sò ancu cunnisciuti per i so numerosi ingredienti attivi chì prumove a salute. I lamponi sò ricchi di vitamini A, C è E, è ancu di minerali cum'è ferru, calciu è magnesiu.

Un cane pò manghjà patate?

I patate bollite sò innocu è ancu assai sani per u vostru amicu furry. A patata cruda, invece, ùn deve esse alimentata. I parti verdi di i pumati è Co. cuntenenu assai solanine è sò per quessa particularmente dannusu.

E carotte sò bone per i cani?

Carotte : sò ben tolerate da a maiò parte di i cani è ponu esse alimentati crudi, sbulicati, bolliti o steamed. Anu furnisce u cane cù una grande parte di beta-carotene, chì hà un effettu pusitivu nantu à a salute di a vista, a pelle è i capelli.

L'ovu hè bonu per u cane?

Se l'ovu hè frescu, pudete ancu alimentà u vitellinu crudu riccu in nutrienti. L'ova bollite, invece, sò sani per u vostru amicu di quattru zampe, perchè i sustanzi dannosi sò sbulicati quandu si riscaldanu. Una bona fonti di minerali sò i caschi di l'ova.

 

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *