in

I cani ponu manghjà arance? Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè

Quasi tutti amanu l'aranciu, ancu unu o dui amici à quattru zampe. L'aranciu sò l'agrumi più cultivati ​​in u mondu. Allora andemu un ochju più vicinu quantu i cani toleranu l'aranci.

L'aranciu sò dispunibili in diverse varietà nantu à u mercatu. Sò trà l'agrumi. I variità più cunnisciuti sò l'aranciu ombiccu è l'aranci di sangue.

Arance per i cani?

I cani sò permessi di manghjà aranci. Tuttavia, alimentate frutti maturi è dolci. Dà sempre solu picculi quantità, perchè l'acidità pò purtà à disturbi gastrointestinali. L'aranciu sò ancu ricchi di vitamini è minerali.

L'aranciu hè cunnisciutu per i so altu cuntenutu di vitamina C. Ma i frutti tondi cuntenenu ancu quantità considerablei di vitamina A, vitamina D di u sole, è vitamini B cum'è vitamini B6 è B12.

In più di e vitamini, l'aranciu puntua particularmente bè cù un altu cuntenutu di ferru, fosforu, magnesiu, è calciu.

Ma micca solu a polpa hè impressiunanti. Ancu a pelle bianca chì circunda a carne cuntene fitochimichi impurtanti. A maiò parte di u tempu ci piace à caccià a buccia bianca. 

È in teoria, ancu a buccia d'aranciu hè sicura per manghjà. U prerequisite per questu hè chì l'aranciu ùn sò micca stati trattati chimicamente o cù cera.

Agrumi da l'Asia Sudueste

Un aranciu chì sapete da u supermercatu oghje hè un incruciatu trà una mandarina è un pompelmo. Comu tali, combina assai ingredienti preziosi da i dui frutti.

L'aranciu venenu urigginariamenti da a Cina o l'Asia Sudueste. U fruttu succoso sbarcò in Europa in u seculu XI. À quellu tempu, però, eranu sempre l'aranciu amaru, chì ùn sò micca particularmente adattati per u cunsumu.

Ùn era micca finu à u XVmu seculu a varietà dolce hà fattu u so modu in Europa, induve hè cultivatu in e regioni miridiunali cum'è a Spagna. L'aranciu sò trà i frutti esotici più populari.

Alimentate l'aranci maturi

Per u cane, l'aranciu sò generalmente ben tolerati è ancu sani. Tuttavia, ponu esse solu alimentati quandu sò maturi.

Ùn pudete micca sapè quantu hè maturu un urganismu da l'esternu. Probabilmente fate attenzione à u culore quandu compra, cum'è a maiò parte di i cunsumatori. Ma una ricca tonalità d'aranciu nantu à a pelle ùn dice nunda di se l'aranciu hè maturu.

Ancu l'aranciu verde pò esse maravigliosamente maturu. L'aranciu sò venduti verdi, in particulare in e regioni calde. Perchè i frutti sò solu l'aranciu quandu sopravvivenu a notte friddi.

Hè per quessa chì duvete tastà ogni aranciu prima di dà à u vostru cane. S'ellu hè succosa è maravigliosamente dolce, allura l'aranciu hè ghjustu.

U sucu d'aranciu hè male per i cani?

E listesse considerazioni s'applicanu à u sucu d'aranciu cum'è t aranci. Per quessa, vulemu dì, sopratuttu, sucu d'aranciu appena spressu. In ogni casu, u sucu d'aranciu cummerciale hè generalmente fattu da u cuncentratu di succhi di frutta.

U zuccheru hè spessu Agghiunciu. È prumove u sviluppu di a carie dentale. Hè per quessa chì a qualità di u zuccaru d'aranciu hè assai impurtante. Un zuccaru direttu senza zuccaru aghjuntu hè garantitu per esse più adattatu per u vostru ghjacaru cà un zuccaru à pocu prezzu cù un pocu cuntenutu di fruttu.

In casu di dubbitu, dà à u vostru amicu di quattru zampe un pezzu d'aranciu è furnisce abbastanza acqua fresca per beie. Per i cani, questu hè più sanu cà u sucu d'aranciu.

Schiacciate u fruttu prima di manghjà

L'aranciu deve esse idealmente purè. A tazza bianca hè benvenuta per stà. Purendu l'ingredienti sò sbloccati è u cane pò utilizà l'aranciu megliu.

L'agrumi sò dannusu à i cani?

Solu alimenta picculi quantità in prima, perchè l'acidità pò causà prublemi digestivu. Troppu agrumi pò causà diarrea è vomitu. Probabilmente sapete già da i mandarini.

Ancu s'è u vostru cane piglia una arancia sana è morde un pezzu, ùn vi preoccupate cum'è tantu cum'è u fruttu ùn hè micca trattatu.

L'aranciu pò esse cumminatu eccellenti cù pomi o carotte è alimentati cù quark o cottage cheese cum'è alimentu supplementu.

Quistioni più frequente

Perchè i cani ùn ponu micca manghjà agrumi?

L'aranciu cuntene assai minerali è vitamini. E vitamini A, B6, B12, C è D in particulare facenu l'aranciu un veru superfood. Ma cum'è tutti l'altri agrumi, l'aranciu cuntene assai acidi. Troppu acidu da l'agrumi pò causà prublemi gastrointestinali in i cani.

Chì fruttu pò manghjà u mo cane?

I peri è i pomi sò frutti particularmente sani per i cani, perchè assicuranu una digestioni equilibrata cù una proporzione alta di vitamini è a fibra dietetica di pectina. L'ananas è a papaia sò ancu tolerate bè per i so enzimi. A maiò parte di i noci sò ben tolerati da i cani.

Un cane pò manghjà una banana?

Simile à u broccoli, i banane cuntenenu potasio, magnesiu è vitamina C. Tutti questi ingredienti sò sani per u vostru cane. Ma ùn deve micca manghjà una banana ogni ghjornu, perchè sti frutti sò cusì ricchi in energia è zuccaru.

Un cane pò manghjà anguria?

I cani generalmente tolleranu angurie. Deve esse fruttu maturu. Cum'è cù l'altri frutti è ligumi ben tolerati, a sandia depende di a quantità: secondu a so grandezza è u pesu, i cani ponu manghjà uni pochi pezzi di sandia.

E mele sò bone per i cani?

I pomi sò trà i frutti più sani è anu un effettu pusitivu nantu à u benessiri di l'omu è di i cani. I pectini cuntenuti in i pomi, chì sò roughage, liganu l'acqua in l'intestinu, s'inflate è aiutanu contr'à a diarrea in i cani.

Quantu spessu un cane pò manghjà mela?

Sicondu a dimensione è u pesu di u vostru cane, finu à una mela grattugiata cù o senza buccia pò esse aghjuntu à l'alimentu o cum'è snack. Perchè a mela cù i so ingredienti agisce cum'è una piccula spugna è unisce toxine da u stomacu è l'intestini.

U mo cane pò manghjà fragole?

Fragole ancu per i nostri cani ? Per risponde à a quistione direttamente: i cani sò permessi di manghjà fragole. Perchè i frutti rossi anu assai nutrienti preziosi è ponu spicce u menù di u ghjornu di u cane. Pudete dà u vostru cane fragole o direttamente cum'è un fruttu sanu o mischjà cù l'alimentariu.

Un cane pò manghjà kiwi?

Risposta chjara: iè, i cani ponu manghjà kiwi. Kiwi hè un fruttu relativamente pocu problematicu per i cani. Cum'è l'altri frutti, però, u kiwi deve esse alimentatu solu cum'è un trattatu, vale à dì micca in grande quantità.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *