in

I cani ponu manghjà i ceci?

I cani sò permessi di manghjà i ceci. In ogni casu, a verdura deve esse coccia, cum'è l'altri legumi.

Perchè i legumi crudi cuntenenu a fase di tossina indigestibile è una sustanza amara chjamata saponina.

U fattu chì i cici sò cusì populari oghje hè ancu per i so nutrienti. Facenu cici assai sani per l'omu. Ma chì ne dite di i nostri amichi à quattru zampe ?

I cani sò permessi di manghjà i ceci

Per un bellu pezzu, i cici eranu assai inusual in a nostra cucina di l'Europa Centrale. In l'ultimi anni, sò diventati un ingredientu indispensabile in parechji platti.

Soprattuttu, a cucina orientale populari hè cumplitamenti impensable senza i picculi piselli gialli. Probabilmente sapete hummus è falafel.

U gustu tipicamente mite, noci ùn deve più manca in i piatti vegani.

I cici sò assai sani

I cici sò assai populari cù i vegani perchè anu significativamente più proteini chì certi tipi di carne. Hè ancu un altu cuntenutu di ferru, àcitu folicu è calciu.

Inoltre, u ceci hè riccu in altri minerali è oligoelementi. A causa di u so altu cuntenutu di fibra, i cici sò ancu cunsigliati per e persone chì sò in sovrappeso.

I fibri dietetichi sò insolubili è migrate senza cambià à l'intestinu grossu. Stimulanu l'attività intestinali è pulite l'intestini. Questu mantene l'intestini sani.

Storia di i ceci

I ceci eranu cultivati ​​in l'Asia Minore à l'età di u Neoliticu. Da quì si sparse à u Vicino Oriente, l'India è u Mediterraniu.

In Grecia è in Italia, a cultura hè stata cultivata da i tempi antichi è i tempi rumani eranu l'iniziu di cultivazioni in Germania. Hildegard von Bingen li cunsidereghja un bon rimediu per a frebba.

Un tipu di ceci hè stata utilizata com'è sustitutu di caffè dopu a Prima Guerra Munniali.

I cici sò dispunibuli cummirciali crudi, cotti in vasi, o in scatola.

A fase pò causà avvelenamentu

Ùn avete micca alimentatu i cici crudi in tuttu perchè cuntenenu a fase di toxina indigestible.

Per fà sta fasi innocu, duvete bolliri i legumi. U fasi di velenu face chì i globuli rossi si riuniscenu.

Se u cane manghja legumi crudi, secondu a quantità, i sintomi di avvelenamentu cum'è nausea, vomitu è ​​diarrea pò esse. In i casi più severi, pò esse un sanguinamentu gastrointestinali.

I cici bolliti sò megliu tolerati

Per chì u cane pò digerisce i legumi in modu ottimale, duvete imbulighjà è bollite i cici secchi.

Pudete aghjunghje savore à l'acqua di coccia per chì u cane pò digerisce megliu.

Immergete i ceci in acqua fridda per a notte. U ghjornu dopu, striscia è coccia i ceci per circa duie ore.

Allora purè i ceci è mischjà stu purè cù a parte di carne. Allora u cane hà un excelente supplementu di erbe in l'alimentazione.

Ma ancu s'è i ciciri sò stati cotti, ùn deve esse alimentati solu in picculi quantità. Questu hè chì i ceci cuntenenu carbuidrati cumplessi.

Cum'è l'omu, i cani mancanu di l'enzimi adattati per scumpressà questi cumplessi. Sti sustanzii passanu per u stomacu è l'intestini senza esse digeriti è causanu flatulenza spiacevoli.

Dumande dumandatu Spissu

I cani ponu manghjà i ceci cotti ?

Iè, u vostru cane pò manghjà cici in picculi quantità. Cotti, sò cunsiderati innocu à i cani. Ùn mai alimentate legumi crudi. Contenenu sustanza tossica in fase.

L'hummus hè tossicu per i cani?

I cani sò permessi di manghjà i ceci

Soprattuttu, a cucina orientale populari hè cumplitamenti impensable senza i picculi piselli gialli. Probabilmente sapete hummus è falafel.

Un cane pò manghjà piselli?

A risposta in anticipu: Iè, i cani ponu manghjà piselli. I piselli sò una verdura nutritiva per i cani, cotti o fiocchi è in moderazione. A cura deve esse pigliatu solu cù piselli freschi, perchè ponu bloat.

Chì succede quandu i cani manghjanu piselli?

Legumi cum'è piselli causanu gonfiore

Tanin provoca stitichezza. Puderà causà gonfiore assai incòmode è doloroso. In particulare in i cani più grossi, sta flatulenza pò sussegwentemente prumove a torsione periculosa è temuta di u stomacu.

U muffa hè periculosa per i cani?

U muffa pò attaccà u sistema nervu di u cane è esse fatale à l'animali. Particularmente periculosa: i sustanzi ùn ponu esse vistu à l'occhiu nudu. Masticare un animali amatu nantu à una sola noce pò esse mortale per u cane.

I cani ponu mori da patatine fritte?

Chips ùn sò micca salutari per i cani

U cuntenutu altu di grassu ùn hè micca dannusu per i cani, sempre chì ùn manghjanu micca grandi quantità di patatine fritte regularmente. Ma se u vostru caru deve piglià un saccu saccu di patatine fritte, l'indigestioni hè quasi certamente inevitabbile.

Un cane pò annusà u muffa?

L'olfattu di i cani hè circa 40 volte più sensibile cà quellu di l'omu. U bellu sensu di l'olfattu permette à i cani di rilevazione di muffa micca solu per annusà una infestazione generale di muffa, ma ancu per localizà fonti nascosti di muffa.

Chì ponu manghjà i cani a lista?

Un picculu numeru di patate bollite, risu è pasta pò finisce in a tazza di u cane senza esitazione. Carote, cucumari, pomi è bacchi sò ancu cunnizzioni populari per i cani. A carne cotta senza grassu è salsa hè ancu ben tolerata è assai ricca in proteina. Parechji cani sò ancu felici di un pezzu d'ovu cottu o furmagliu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *