in

I cani ponu manghjà ghiande?

Se caminate attentamente à traversu u mondu, truverete ogni tipu di prelibatezze nantu à a strada.

In particulare in u vaghjimu, quandu i noci maturi basgianu a terra, spessu ci dumandemu ciò chì hè comestible.

A ghianda hè ancu parte di un snack nutritivu è, sopratuttu, i cani ponu manghjà ghianda ?

In questu articulu, truverete ciò chì a noce di l'arburu hè tutta è se u vostru cane pò nibble nantu à questu in viaghju.

Divertitevi mentre leghje!

In poche parole: i cani ponu manghjà ghiande ?

Innò, i cani ùn sò micca permessi di manghjà ghianda ! A ghianda hè estremamente velenosa per i cani. Ancu una quantità media di cinque à deci frutti hè abbastanza per tumbà un cane chì pesa deci kilogrammi. I sintomi di avvelenamentu sò fatigue, perdita di l'appetite, febbre, nausea, stitichezza, diarrea, etc.

A ghianda ùn anu micca postu in a dieta di i cani. Se u vostru ghjacaru hà manghjatu accidentalmente ghianda in una caminata, tenete un ochju vicinu è cuntattate u vostru veterinariu per precaution.

I ghiande sò sani?

Paradossu: I ghiande sò à tempu sani è velenosi.

Contenenu acidi grassi insaturati, proteini è assai vitamini B. In ogni casu, i ghiandi crudi sò inedible per i tannini chì cuntenenu.

Prima chì a ghianda pò esse manghjata, deve esse sbuchjata, arrustata è imbullata per caccià i tannini tossichi. Dopu un pocu di ghjorni, i ghiande ponu esse secchi è processati più.

Dighjà sapia ?

In particulare in u periodu di a postguerra, u caffè di ghianda è i pani fatti cù farina di ghianda, cum'è u pane, i biscotti è ancu i pancakes, eranu una fonte d'alimentariu populari.

Puderaghju alimentà u mo cane ghianda?

Di sicuru, cunsigliemu di questu!

Ancu s'è a ghianda ùn pare micca tuttu ciò chì malsana à u primu sguardu, i cani ùn ponu micca fà assai cun elli ancu dopu à trasfurmà a noce.

Per esse più precisu : A ghianda ùn serve micca à u vostru cane è, in u peghju casu, pò ancu fà u male !

Chì succede quandu i cani manghjanu ghiande?

Cum'è spessu u casu, a quantità face u velenu.

Se u vostru cane hà manghjatu accidentalmente una ghianda in u vostru caminu di caduta, pò purtà à u dulore di stomacu è a diarrea. Ci hè ancu u risicu di l'ostruzzione intestinali se u vostru cane ingisce una ghianda sana.

Diventa veramente periculosa da una quantità di cinque à deci frutti. Sicondu a dimensione è u pesu di u vostru cane, ancu menu ghiande sò abbastanza per causà prublemi seri.

I tannini amari sò ancu liberati muzzichendu a ghianda, cusì ùn lasciate micca chì u to ghjacaru ghjucassi cun ellu !

U glande muzzicatu è i tannini chì cuntene ponu dannà severamente u muru intestinali di u vostru cane è causanu gastritis (infiammazione di u stomacu).

Avvelenamentu da ghianda?

A cumminazzioni di cane è ghianda ùn hè certamente micca da esse trifled.

In ogni casu, a probabilità hè chì u vostru cane ùn coglie micca ghiande cadute in u primu locu. I cani spessu sanu istintivamente ciò chì hè bonu per elli è ciò chì ùn hè micca.

Tip:

Sè avete osservatu u vostru cane manghjendu ghianda, fate un ochju nantu à elli è in casu di dubbitu cuntattate u vostru veterinariu prima di più tardi.

Sintomi di avvelenamentu in i cani

Cumu sapè se u vostru cane hà ingeritu qualcosa di tossicu:

  • la fatigue
  • espansione
  • perdita di l'appetite
  • constipation
  • (stomacu) crampi
  • Nausea & Vomitu
  • diarrea (cù o senza sangue)
  • dibulezza
  • apatia

Chì sò e ghiande è per quale sò boni ?

A ghianda hè u fruttu di l'arburu, l'arbulu più cumuni in Germania.

Sò ovali à tondi è circa dui à trè centimetri di grandezza. U picculu caprettu chì chjude u glans verde-marrone da un latu hè caratteristicu.

In a natura, a ghianda hè manghjata principarmenti da l'animali salvatichi cum'è cervi, caprioli, cinghiali, scoiattoli, liri, topi, criceti è ghiandai. Ma i porchi è i capri ponu ancu manghjà a piccula noce senza esitazione.

I cani ponu manghjà foglie di quercia?

Innò, i cani ùn sò micca permessi di manghjà foglie di quercia.

Cum'è a ghianda, a foglia di quercia è a cortezza di l'arburu cuntenenu tannini chì ponu purtà à sintomi di avvelenamentu in i cani.

Allora hè megliu ùn lascià u vostru cane masticari rami o scorcia di quercia!

Periculu:

In particulare in u vaghjimu, quandu assai frutti cascanu da l'arburi, duvete sempre tene un ochju vicinu à u vostru cane. I castagni è i pignoli chì sò cascati ponu ancu esse periculosi se u vostru cane li mastica o ancu manghja.

In corta: i cani ponu manghjà ghiande ?

Innò, i cani ùn sò micca permessi di manghjà ghianda !

A ghianda cuntene tannini, più precisamente tannini, chì ùn sò micca comestibili è velenosi per noi umani è cani.

Ancu se a ghianda pò esse più trasfurmata per u cunsumu umanu, ùn hè micca adattatu per i cani.

Assicuratevi chì u vostru cane ùn manghja micca ghiande in u vostru caminu. U stessu s'aplica à a cortezza di l'arburu è e foglie di quercia, chì cuntenenu ancu tannini tossichi.

Avete qualchì quistione nantu à i cani è a ghianda ? Allora per piacè scriviteci un cumentu sottu stu articulu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *