in

I cactus sò una minaccia per i perrucchi è i pappagalli

L'acelli di casa li piace à vola in l'appartamentu. Per ch'elli sò sicuri quì, i guardiani anu da eliminà alcune fonti di periculu - è questu pò include piante o vasi di fiori.

I prupietarii di parakeets, pappagalli è Co. duveranu fà a so casa a prova d'uccelli. A rivista "Budgie & Parrots" in u numeru 01/2019 indica alcune fonti di periculu per l'animali di piuma.

I cactus cù e so spine ùn sò micca adattati cum'è e piante d'internu è pussibuli posti di sbarcu per l'acelli. Attentu à i vasi cù grandi aperture chì l'acelli ponu scorri. Ancu s'è i vasi ùn cuntenenu micca acqua, l'animali panicu è ponu colapsà in elli.

Trappule di morte pussibuli sò ancu secchi d'acqua di mopping chì hè stata lasciata in piedi dopu a pulizia, o toilette cù e so coperchi. I vetri di a finestra o di a porta deve esse identificati da cortini, persiane o ritratti di finestra per chì l'acelli ùn volanu micca contru à elli. I specchi di u muru sò ancu tabù induve l'acelli sò permessi di vola liberamente. Se vi vede u vostru riflessu in questu, pudete percive cum'è un cuncurrente è attaccà.

Inoltre, quandu u parakeet o pappagallo hè fora di a gabbia, i pruprietarii di l'uccelli anu da aprite cù cura è chjude e porte. Altrimenti, ci hè u risicu di sfracicà l'animali o i so unghie. L'uccelli ùn anu micca ancu avvicinà i stovetops caldi, candele accese, o ferri chì ùn anu micca rinfriscatu. Pone a gabbia in u sole direttu ùn hè ancu micca fà l'animali bè - per evità di surriscaldamentu, l'acellu deve sempre pudè ritruvà à l'ombra.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *