in

Gattu Birmanu: Storia di u Bellu Gattu Esoticu

U bellu gattu birmano hè originatu da ciò chì hè oghje Myanmar, à u nordu di a Tailanda. A storia di e zampe di velluto ci porta da quì via California in Europa.

No menu per via di a so natura amichevule è orientata à e persone, u ghjattu birmanu hè una di e razzi più populari. A so storia principia in l'anni 1930 quandu un psichiatru americanu purtò unu di sti belli misgi da ciò chì era allora Birmania - avà Myanmar - à San Francisco, California. A zampa di vellutu chjamatu Wong Mau ùn era micca un siamese, cum'è u duttore Joseph Thompson è i so culleghi inizialmente assume chì era un incruciatu di a razza cù una spezia nativa di Myanmar. Cusì hè natu l'esoticu birmanu.

Gattu birmanu: Norme di razza diverse

In u 1936, a bella razza di ghjattu hè statu ricunnisciutu ufficialmente. In l'anni 1950 è 60, hè stata poi più esportata in Gran Bretagna, induve a so propria razza hè stata stabilita. Tuttavia, u standard di razza trà i Stati Uniti, Gran Bretagna, Australia è Nova Zelanda varieghja assai. Un gattu birmanu criatu in Auropa hè generalmente micca ricunnisciutu in i Stati Uniti, l'Australia è a Nova Zelanda. L'Orientale hè ancu criatu in Germania da u 1970 è hè statu unu di i più populari culturelles dapoi.

Storia è sviluppu di u culore

Dapoi u principiu di a storia birmana, dieci culori di zampe di velluto ricunnisciuti anu evolutu. U primu Wong Mau birmanu avia un culore di mantellu simili à quellu di u gattu siamese - probabilmente "cioccolata". Inoltre, i belli gatti pedigree sò oghji dispunibili in "blu", "crema", "rossu" è "lilac".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *