in

Gattu Birmanu: Ci sò Malatie Tipiche?

lu Gattu birmanu, cunnisciutu ancu u birmanu, ùn hè generalmente micca particularmente suscettibile à a malatia. A razza di gatti hà una reputazione per esse abbastanza resistente quandu si tratta di salute. In ogni casu, una malatia ereditaria di l'arechja interna, u sindromu vestibulare congenital, hè in ocasioni osservata in birmanu.

U bellu ghjattu birmanu hè cunsideratu un incantu furtunatu in a so patria originale, l'attuale Myanmar, è hè una di e 16 razze di gatti di tempiu tenuti da i monaci lucali. In quantu à e malatie tipiche pussibuli, i birmani parevanu furtunatu - solu una malatie ereditaria si trova spessu in questa razza di gatti.

I misgi birmani sò cunsiderati robusti

Questu ùn hè micca dì chì u ghjattu birmanu hè invincibile è ùn si ammala mai. In principiu, pò piglià a gripe di u gattu è simili cum'è qualsiasi altru gattu. Ùn hè ancu risparmiatu da i segni di l'anziane chì sò tipici per i misgi. Cum'è invechja, i so sensi ponu cumincià à deteriorate, cusì ch'ella ùn pò più vede o sente ancu.

In più di questu, però, hè assai robusta per un gattu di pedigree è hà una speranza di vita relativamente longa di circa 17 anni in media. Una dieta sana cù un alimentu di gattu di alta qualità, una bona cura è un ambiente variatu pò ancu aumentà l'expectativa di vita. U ghjattu birmanu hà bisognu di cumpagnia è si mette bè cù altri misgi è cani. A libertà assicurata o un bellu recinte li dà ancu assai piacè. Inoltre, si dice chì hè assai ligata à e persone, per quessa ch'ella gode ancu assai ore di ghjocu è cuddling cù e so persone preferite.

Malatie di u Gattu Birmanu: Sindrome Congenital Vestibular

L'unica malatia ereditaria chì pò esse più frequente in i misgi birmani hè u chjamatu sindromu vestibular congenital. Hè una di e malatie di l'arechja interna chì hè assuciata cù una malformazione di u sistema vestibular. I sintomi ponu esse vistu ancu in i picculi gattini birmani perchè a malatia hè congenitale. L'animali affettati tenenu a testa di traversu è e so zampe pareanu un pocu instabili. Avete prublemi à mantene u vostru equilibriu mentre stavate o camminate. Puderà ancu causà sordi in una o duie ore.

Attualmente ùn ci hè micca terapia o cura completa. In ogni casu, i sintomi sò spessu migliurà per sè stessu cum'è u gattu principia à utilizà i so altri sensi per cumpensà a so mancanza di udizione felina. Burmese cun Sindrome Vestibular Congenital ùn sò micca permessi di esse criati, ma altrimente, ponu campà una bona vita cù un pocu sustegnu è amore.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *