in

L'allevamentu di cavallucci marini ùn hè micca per i principianti

In i zoo, i cavallucci marini sò creature acquatiche chì l'audienza piace à vede. L'animali straordinarii solu raramenti natà in aquariums privati. Mantene è allevà elli hè una vera sfida.

Yellow, orange, black, white, spotted, plain, or with stripes - i cavallucci marini (hippocampus) sò belli à vede. Parvenu fieri è ancu timidi, cù a so postura dritta è a testa ligeramente inchinata. A so dimensione di u corpu varieghja da minuscule à un impressiunanti 35 centimetri. In a mitulugia greca, l'Hippocampu, traduttu literalmente cum'è caterpillar cavallu, era cunsideratu a criatura chì tirava u carru di Puseidonu, diu di u mare.

I cavallucci marini campanu solu in acque lenti, principalmente in i mari intornu à l'Australia Meridionale è a Nova Zelanda. Ma ci sò ancu uni pochi di spezie di cavallucci marini in u Mediterraniu, in a costa atlantica, in u Canale di a Manica è in u Mari Neru. Un totale di sin'à 80 spezie diffirenti sò suspettati. In u salvaticu, preferanu stà in prati di alghe marini vicinu à a costa, in zoni d'acqua pocu di boschi di mangrove, o in scoglii di corallo.

L'animali graziosi sò minacciati

Perchè i cavallucci marini si movenu cusì lentamente, pudete pensà chì sò l'animali d'aquarium perfetti. Ma luntanu da questu: i cavallucci marini sò trà i pesci più sensibili chì pudete purtà in casa. Se qualchissia sà quantu hè difficiule di mantene l'animali vivi è in una manera chì hè adattatu à a so spezia, allora Markus Bühler da a Svizzera orientale da Rorschach SG. Hè unu di i pochi allevatori privati ​​di cavallucci marini di successu in Svizzera.

Quandu Markus Bühler principia à parlà di i cavallucci marini, ùn pò micca esse firmatu. Ancu da un zitellu era entusiasmu di l'aquaristics. Allora ùn hè micca maravigghiusu ch'ellu sia diventatu un piscadoru cummerciale. L'acqua di l'acqua di mare l'affascinava sempre di più, per quessa hè ghjuntu in cuntattu cù i cavallucci marini per a prima volta. Era tuttu nantu à ellu quandu era subacqueu in Indonesia. "L'animali graziosi m'hà captivatu immediatamente".

Bühler hà diventatu prestu chjaru chì ùn solu ùn vulia à mantene i cavallucci marini, ma ancu vulia fà qualcosa per elli. Perchè tutte e spezie di sti pesci assai speziali sò minacciati - principalmente da l'omu. I so abitati più impurtanti, i boschi di alghe marini, sò distrutti ; finiscinu in reti di pesca è mori. In Cina è in l'Asia Sudueste, sò cunsiderati secchi è sfracicati cum'è un agentu di rinfurzà a putenza.

Ma i cavallucci marini vivi sò ancu fiorenti. Parechji turisti sò tentati à piglià uni pochi di animali in casa in un saccu di plastica cum'è un souvenir. Sò piscati fora di u mare, imballati in sacchetti di plastica da i venditori dubbiosi, è venduti o mandati per posta cum'è una merce. "Semplicemente crudeli", dice Bühler. È strettamente pruibitu ! Qualchidunu chì piglia i cavallucci marini chì sò prutetti da l'accordu di prutezzione di e spezie "CITES" attraversu a fruntiera svizzera senza permessu d'impurtazione, pagherà rapidamente una multa orrenda.

Quandu venenu - di solitu in cattive cundizione, postu chì sò esportati senza quarantena è adattazione di l'alimentazione - à e persone chì prima ùn avianu micca idea di mantene i cavallucci marini, sò cum'è cundannati à mori. Perchè i cavallucci marini ùn sò micca animali principianti. Sicondu statistiche, solu unu in cinque novi pruprietarii di cavallucci marini riesce à mantene l'animali per più di a mità d'annu.

Qualchese chì ordina cavallucci marini in linea o li riporta da e vacanze deve esse felice se l'animali sopravvive almenu uni pochi di ghjorni o settimane. L'animali sò generalmente severamente debilitatu è suscettibile à i batteri. "Ùn hè micca stupente", dice Markus Bühler, "l'animali impurtati anu fattu assai strada. Cattura, via à a stazione di pesca, via à u grossista, dopu à u rivenditore, è infine à u cumpratore in casa. »

Bühler vulia prevene tali odissei coprendu a dumanda cù una prole sana è assequible da Svizzera inseme cù altri allevatori reputati. Dapoi ch'ellu sà ancu quantu impurtante seria per i cavallucci marini avè un specialistu cum'è persona di cuntattu, u Rorschach hè ancu attivu in i fori di Internet sottu u nome "Fischerjoe" per dà cunsiglii.

I cavallucci marini piacenu l'alimentu vivu

Ancu l'impiegati di i negozi di animali spessu ùn capiscenu micca abbastanza di i cavallucci marini, dice Bühler. Cumprà l'animali da un allevatore privatu espertu hè dunque di solitu a scelta megliu. Bühler: «Ma mai senza documenti CITES! Mantene e mani fora di l'acquistu se un allevatore prumette i documenti dopu o dice chì ùn ne hà micca bisognu in Svizzera.

Ùn solu mantene i ghjovani animali in l'aquariums, ma ancu l'allevamentu hè assai esigenti, è u sforzu di mantenimentu hè enormu. Bühler dedica parechje ore à ghjornu à i so cavallucci marini è à l'allevamentu di i "puledri", cum'è i ghjovani animali sò ancu chjamati. U sforzu è u prezzu altu assuciatu hè unu di i mutivi per chì l'animali impurtati boni dominanu u mercatu è micca a prole.

L'alimentu, in particulare, hè un capitulu difficiule in l'allevamentu di cavallucci marini - micca solu per l'animali salvatichi catturati chì sò abituati à vive l'alimentu è sò assai riluttanti di cambià à l'alimentariu congelatu. Bühler cultiva u zooplancton per i so "puledri". Una volta chì anu sopravvissutu à e prime settimane critiche, però, l'animali allevati in cattività sò generalmente più stabili è più longevi cà l'animali salvati. Sò sani è alimentanu veloce, è sò ancu adattati à e cundizioni in l'aquarium.

U sognu di u zoo di i cavallucci marini

U calore, però, pò rende a vita difficiule sia per l'animali sia per l'allevatori. "I prublemi cumincianu quandu a temperatura di l'acqua differisce di dui gradi", dice Bühler. "Se e stanze si riscaldanu, diventa difficiule di mantene l'acqua à 25 gradi custanti". I cavallucci marini mori per quessa. À a temperatura sopra à 30 gradi, ancu i fanali ùn ponu micca fà assai.

U grande sognu di Markus Bühler hè una stazione internaziunale, un zoo di cavallucci marini. Ancu s'è stu prughjettu hè sempre luntanu, ùn hè micca rinunciatu. "Attualmente, aghju pruvatu à fà qualcosa per l'animali cù cunsiglii in Internet è sustenendu personalmente i pruprietarii. Perchè i mo parechji anni di sperienza valenu di solitu più di a teoria di i libri. » Ma un ghjornu, spera, guidà e classi di a scola, i club è altre parti interessate attraversu u zoo di cavallucci marini è li mostrarà quantu degne di prutezzione di sti fabulosi criaturi.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *