in

Bloodhound: Informazioni di razza di cane

Paese d'origine: Belgica
Hauteur d'épaule : 60 - 72 cm
Peso: 40-54 kg
Age: 10 - 12 anni
Color: rossu, neru è fegato cù tan
Utilizazione: cane di caccia, cane di travagliu

lu bracco hè cunsideratu unu di i più antichi razzi di ghjacari è u megliu nasu per eccellenza. Hè amichevule è faciule d'amparà, ma ancu una persona stubborn. Hè pocu adattatu à a vita in a cità, postu chì hà bisognu di l'aria aperta è un travagliu induve pò aduprà i so instinti eccezziunali.

Origine è storia

L'antenati di u Bloodhound tornanu à i cani di San Hubertus, patronu di i cacciaturi, in u VII seculu. Allevati da i monachi di u monasteru di San Hubertus in l'Ardenne, issi grossi cani eranu assai apprezzati per u so sensu eccezziunale di l'olfattu è l'eccellente capacità di caccia. In u seculu XI, sti cani sò ghjunti in Inghilterra è sò stati criati sottu u nome Bloodhound.

U nome Bloodhound ùn hà nunda di fà cù a sete di sangue. Hè prubabilmente derivatu da "hound hound", chì significa "di sangue puro", vale à dì "hound scent scent". Inoltre, u nome puderia esse dovutu à a capacità speciale di questi cani per seguità a traccia di sangue di u ghjocu feritu.

I Bloodhounds ùn sò micca assai cumuni in Europa, in i Stati Uniti è u Canada sò spessu usati cum'è cani di travagliu per a dogana, i servizii di salvezza è a polizia.

Aspettu

U Bloodhound hè un cane massivu è altu di caccia è traccia. U so corpu hè un pocu più longu ch'è altu. Una caratteristica ottica impressiunante hè a pelle riccamente sviluppata è libera nantu à a testa è u collu. A pelle forma arrughe è pieghe cadenti nantu à a frunti è e guance, chì sò più pronunzianu quandu a testa hè inchinata. L'arechje sò magre è longu, pusatu bassu è pendente in pieghe. A coda di u Bloodhound hè longa è forte, grossa à a basa è si stende versu a punta.

U Bloodhound U mantellu hè curtu, densu è resistente à l'intemperie. Sente dura, solu nantu à a testa è l'arechje hè assai fina è dolce. U culore di u mantellu pò esse rossu solidubi-tonu neru, è tan, o fegato bi-tonu è tan.

Escursioni

U Bloodhound hè a cane gentile, calmu è faciule. Hè amichevule è faciule d'amparà cù e persone è si mette bè cù l'altri cani. U cumpurtamentu aggressivu hè cumplettamente alienu à questu, cusì hè ùn hè micca adattatu cum'è un cane di guardia o prutezzione.

U Bloodhound forma un ligame strettu cù i so umani, ma hè ancu assai terzu è micca esattamente disposti à subordinate. Inoltre, un sanguisu, cù u so sensu eccezziunale di l'olfattu, hè constantemente guvernatu da u so nasu è si scurda di ubbidisce appena chjappà un profumu. A furmazione di un Bloodhound, dunque, richiede assai coerenza, pacienza è empatia.

U Bloodhound hè solu moderatu attivu, ma hà bisognu di eserciziu è un compitu chì usa u so nasu eccellente. Ogni tipu di travagliu di ricerca li dà un grande piacè. Hè ottimamente adattatu cum'è un cumpagnu di caccia (cane di seguimentu è travagliu di saldatura) è hè ancu usatu per a ricerca di e persone mancanti (mantrailing). Ùn hè micca adattatu cum'è un cane di appartamentu puru.

U mantellu curtu di u Bloodhound hè faciule da cura. In ogni casu, l'ochji sensibili è l'arechje deve esse verificatu è puliti regularmente.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *