in

Pox d'uccelli

Pox o bird pox hè una malatia infizziosa trasmessa da u virus avipox. A variola pò esse in tutte e spezie d'uccelli. Diversi tipi di virus Avipox sò rispunsevuli di l'infezzione. I patogeni sò principalmente parassiti.

I sintomi di a variola d'uccelli

Ci sò diverse forme di pox d'uccelli. L'infezzione cù l'avipoxvirus in l'acelli pruduce sintomi diffirenti secondu cumu si sparghjenu i virus in u corpu di l'uccelli.

A forma più cumuna d'infezzione cù avipoxviruses in l'acelli hè a forma di a pelle di a variola. Quì, principarmenti nantu à i zoni di a pelle senza piuma nantu à u beccu, intornu à l'ochji, è nantu à i gammi è ancu nantu à u pettine, formanu nodi purulenti. Dopu qualchì tempu, si seccanu è diventanu marroni. Dopu qualchì settimana, cascanu.

In a forma mucosa (forma difteroide) di a variola, i cambiamenti si sviluppanu nantu à a pelle è a mucosa à u livellu di u beccu, a faringe è a lingua.

In a forma pulmonaria di a variola, i noduli si formanu in i bronchi è a trachea. L'animali affettati anu principalmente prublemi di respirazione (gasping). À u stessu tempu, a variola pò esse peracute - senza sintomi ricunnisciuti. L'acelli malati murenu senza prima sviluppà i segni di a malatia tipica di a variola. A volte si prisentanu ancu sintomi generali cum'è piume erette, perdita di l'appetite, sonnule o cianosi. L'ultimu hè un culore blu di a pelle è e mucosa.

I Cause di u Bird Pox

I canarini sò principalmente affettati da sta malatia. Questu hè causatu da u virus di a variola è pò ancu esse fatale. Una volta chì a variola hè sparata, l'acelli ùn ponu micca sbarazzassi. Questu significa chì ponu sempre infettà i roommates.

Altre cause sò a trasmissione da l'acelli malati è i piccati d'insetti.

Quasi tutte e spezie d'uccelli ponu piglià a variola. A maiò parte di i parassiti trasmessi cum'è

  • pulci o acari
  • zanzare è
  • virus a malatia.
  • Trattamentu di a variola d'uccelli

Attualmente ùn ci hè un modu efficau di trattà a variole d'uccelli

Per quessa, u trattamentu speciale di l'animali malati ùn hè micca pussibule. L'animali malati sò da esse isolati per prutezzione. In u casu di pollame utilizatu per scopi cummerciale, hè preferibile caccià l'animali malati. L'animali novi anu ancu esse isolati da l'altri animali per qualchì tempu è manteni sottu osservazione in u grana. I stalle è l'utensili deve esse puliti è disinfettati dopu chì l'animali infettati sò stati cullati. Un periodu di attesa trà u culling è a nova installazione hè definitamente cunsigliatu per via di u tempu di sopravvivenza di i virus.

Per prevene a malatia, a vaccinazione cù un virus vivu pò esse realizatu, chì hè datu da un duttore una volta à l'annu in populazioni animali più grande. Sta vaccinazione hè realizata cù una doppia agulla punzendu a pelle di l'instep di l'ale (sistema web di l'ala) o in l'area di i musculi pettorali (intramuscular). Dopu à 8 ghjorni, a variola si sviluppa in i siti di puntura, chì deve esse verificatu per successu, è dopu à 8 ghjorni ci hè una prutezzione di vaccinazione chì dura un annu. Allora, ogni annu dopu à a stagione di ripruduzzione, a vaccinazione pò esse data di novu cum'è una misura preventiva.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *