in

Cunsiglii per l'alimentazione di l'uccelli in l'invernu

In questa stagione fredda, assai persone volenu fà qualcosa per u mondu di l'uccelli. L'alimentazione d'uccelli ùn hè micca biologicamente necessariu. Solu quandu ci hè fretu è una coperta di neve chjusa, quandu ci pò esse una mancanza d'alimentariu, ùn ci hè nunda di male cù l'alimentazione propria. I studii mostranu: L'alimentazione di l'uccelli in cità è paesi beneficia di circa 10 à 15 spezie d'uccelli. Questi include tette, fringuelli, pettirossi e vari tordelli.

L'alimentazione di l'inguernu hè ancu utile per un altru mutivu: "A ghjente pò fighjà l'acelli da vicinu è ancu in mezu à a cità. Avvicina a ghjente più vicinu à u mondu di l'uccelli ", enfatiza Philip Foth, portavoce di stampa di NABU Bassa Sassonia. L'animali ponu esse osservati à distanza vicinu à e stazioni di alimentazione. L'alimentazione ùn hè micca solu una sperienza di a natura, ma ancu trasmette a cunniscenza di a spezia. Questu hè sopratuttu veru per i zitelli è i ghjovani, chì anu menu è menu opportunità per i so osservazioni è sperienze in natura. A maiò parte di i cunservatori impegnati cuminciaru cum'è observatori entusiastici à l'alimentatore d'uccelli invernale.

L'uccelli anu Gusti Diversi

NABU spiega chì l'alimentu pò esse prupostu à l'amici di piuma: "I sementi di girasole sò adattati cum'è alimentu di basa, chì in casu di dubbitu hè manghjatu da quasi tutte e spezie. Cù kernels sbucciati, ci sò più scarti, ma l'acelli si fermanu più longu à u so locu di alimentazione. I mischi di mangimi esterni cuntenenu ancu altre sementi di diverse dimensioni chì sò preferite da diverse spezie ", dice Philip Foth. I manghjatori di granu più cumuni in i lochi di l'alimentazione sò titmice, fringuelli è sparrows. In a Bassa Sassonia, i mangiatori di mangimi molli, cum'è pettirossi, dunnock, merli è scriccioli ancu invernu. "Per elli, pudete offre uvetta, frutti, farina d'avena è branu vicinu à a terra. Hè impurtante per assicurà chì questu alimentu ùn si sguassate ", spiega Foth.

I tetti in particulare amanu ancu e mischi di grassu è di sementi, chì pudete fà o cumprà cum'è dumplings. "Quandu cumprà polpette è prudutti simili, assicuratevi chì ùn sò micca imballati in rete di plastica, cum'è sfurtunatamenti spessu u casu", ricumanda Philip Foth. "L'uccelli ponu mette i so gammi impigliati in questu è ferite seriamente."

Tutti i platti staghjunati è salati sò generalmente inadatti cum'è alimentazione. U pane ùn hè micca cunsigliatu ancu perchè si gonfia in u stomacu di l'acelli.

NABU consiglia i silos d'alimentazione

In principiu, NABU ricumanda un silosu di l'alimentu chjamatu per l'alimentazione, perchè l'alimentazione hè prutetta da l'umidità è l'intemperie in questu. Inoltre, in u silo, à u cuntrariu di l'alimentari di l'acelli aperti, a contaminazione da l'excrementi d'uccelli hè impedita. Se avete sempre aduprà un alimentatore per uccelli apertu, avete da pulizziari ogni ghjornu. Inoltre, nisuna umidità ùn deve entra in l'alimentatore, altrimente, i patogeni si sparghjeranu. (Testu: NABU)

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *