in

Bagnà un gattu: sì o nò ?

Bagna u ghjattu, sì o nò ? I misgi sò animali assai puliti è piace à pulisce assai. Leghjite quì s'ellu è in quale situazione pudete bagnà u vostru gattu.

I misgi sò cunsiderati animali timidi à l'acqua. Mentre chì questu ùn hè micca veru per tutti, a maiò parte di i misgi sò felici di rinunzià un bagnu. Oltri a chistu, a quistione hè ancu s'ellu hè ancu necessariu di bagnà u vostru ghjattu.

I misgi anu bisognu d'aiutu cù a cura?

I misgi sò generalmente assai boni per a cura di a so pelliccia. Si preparanu assai cù a so lingua ruvida è cusì mantene a so pelliccia pulita.

I misgi di i capelli corti in particulare ùn anu micca bisognu di aiutu cù a cura fora di u cambiamentu di mantellu. In ogni casu, u brushing regularmente hè cunsigliatu durante u cambiamentu di mantellu. I misgi longhi anu da esse spazzolati regularmente. I capelli intornu à l'anu, in particulari, deve esse verificatu regularmente è verificatu per vede s'ellu ci sò resti di feces chjappà in i capelli. Se questu hè u casu, duvete tagliate i capelli in questa regione è pulizziari cù un pappu è acqua tiepida.

Normalmente, i misgi sani ùn anu micca bisognu di più supportu cù grooming. U bagnu cum'è una misura di cura regulare per i misgi hè dunque in generale micca necessariu, à u cuntrariu: u bagnu frequente pò disturbà a pelle è a pelle di u gattu da u so equilibriu naturali.

Bagnà un gattu in situazioni particulare?

In a vita di ogni ghjornu di un gattu sano, u bagnu ùn hà micca locu. Ma chì ne di e situazioni particulare?

Sì u ghjattu hà parassiti

Se u ghjattu hà parassiti cum'è pulci, un bagnu ùn aiuterà micca à sguassà. Invece, duvete presentà u vostru gattu à un veterinariu. Vi prescriverà i mezi appropritati per cumbatte i parassiti.

Quandu u ghjattu hè assai bruttu

In particulare in u vaghjimu è l'invernu, i misgi all'apertu ponu vultà in casa assai brutti o fangosi. I tacchi più chjuchi ùn sò micca un prublema per u ghjattu, ponu sguassà elli stessi. Ma s'ellu hè assai impuru, avete da aiutà à pulizziari.

Tuttavia, un bagnu ùn hè micca immediatamente necessariu per questu. Asciugà a terra cun un pannu umitu è ​​caldu hè di solitu assai efficace.

Quandu u ghjattu hè malatu o feritu

Sì un ghjattu hè tantu malatu o feritu chì ùn pò micca esse curatu bè, duvete sustene. In principiu, u primu passu hè sempre pulizziari cù un pappu umitu è ​​tiepidu, postu chì questu hè u minimu stressante per u ghjattu. S'ellu ùn hè micca abbastanza, pò ancu esse necessariu di bagnà u ghjattu in questu casu.

Bagnà un ghjattu: hè cusì chì travaglia

Se vulete bagnà o lavà u vostru ghjattu, duvete cunsiderà i seguenti punti:

  • Hè megliu lavà u vostru ghjattu in un picculu cuntinuu o in u platu di doccia. L'acqua ùn deve andà più chè solu sottu à u stomacu di u gattu.
  • Prima scorri l'acqua, poi porta u gattu.
  • L'acqua deve esse tiepida, ma micca troppu calda.
  • Avè qualchì dolce pronte.
  • Aduprate solu additivi chì sò adattati per i misgi (shampoo di gattu da i buttreghi specializati). Pudete ancu dumandà à u vostru veterinariu per cunsiglii nantu à questu.
  • Un pad antiscivolo prutegge u gattu da slipping.
  • Fate u prucessu cum'è senza stress per u ghjattu: a stanza deve esse bella è calda, pigliate facilmente quandu lavate, è ùn forza micca u vostru ghjattu quandu ùn vole micca.
  • Ùn mai sottumette u gattu. Aduprate un panno per lavà u gattu cun ellu.
  • Pudete ancu aduprà u washcloth per applicà u shampoo à i spazii brutti.
  • Lavate u shampoo bè cù acqua calda è pulita.
  • Ùn deve micca lavà a faccia di u ghjattu perchè hè assai sensibile.
  • Immediatamente dopu à u bagnu, duvete asciucà u ghjattu cù una spugna.

Cunsigliu: Pò esse utile chì duie persone lavanu u gattu.

Se u vostru ghjattu rifiuta assolutamente di esse bagnatu o hè assai stressatu da questu, aspettate finu à ch'ella sia solu rilassata è travaglia solu cù u pannu, senza un bagnu pienu.

Bagnà un gattu : cunclusione

In regula, i misgi ùn anu micca bisognu di bagnà è ùn deve esse bagnatu. Ancu a terra stubborn pò esse facilmente sguassata cù un pappu tiepido è umitu. Altrimenti, u ghjattu pò piglià cura di u so fur stessu. Se lavate u vostru gattu feritu o malatu, hè impurtante chì fate cù delicatezza, solu aduprà shampoo speciale, è asciugate bè u ghjattu dopu à u bagnu per evità a congelazione.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *