in

Baobabs: Ciò chì duvete sapè

I baobabs sò arburi caduci. Crescenu in Africa continentale, in l'isula di Madagascar è in Australia. In biologia, sò un genus cù trè gruppi distinti. Sicondu induve crescenu, sò assai diffirenti l'una di l'altru. U più cunnisciutu hè u baobab africanu. Hè ancu chjamatu baobab africanu.

L'arbureti di baobab crescenu trà cinque è trenta metri d'altezza è ponu campà per parechji centu anni. L'arbureti di baobab più antichi sò ancu dettu chì anu 1800 anni. U troncu d'arburu hè curtu è grossu. À u primu sguardu, a corona di l'arburu espansiva cù rami forti è misshapen s'assumiglia à e radiche. Puderete pensà chì l'arbulu di baobab cresce a testa in giù.

I frutti di l'arbureti di baobab ponu cresce à quaranta centimetri. Parechje animali alimentanu nantu à questu, per esempiu, babuini, chì appartenenu à i simi. Da quì u nome di u baobab. L'antilope è l'elefanti manghjanu ancu u fruttu. L'elefanti utilizanu ancu l'acqua guardata in l'arbulu. Cù i so zanchi, sguassate i fibri umidi in u troncu è manghjanu ancu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *