in

Insetti Fantasmi Australiani: Nunda à teme

Extatosoma tiaratum, l'insetti fantasma australianu, hè probabilmente unu di l'insetti più cumuni in terrariums. Hè presumibbilmente un bug ghost da u principiu, chì hè statu riproduciutu bè in Europa. L'apparenza strana è e cundizioni simplici di l'abitazione facenu un affascinante è ancu una carer grata chì vi pò dà assai gioia.

À a Tassonomia

Extatosoma tiaratum appartene à l'ordine di i fasmidi (Phasmatodea), vale à dì l'horrori ghost.
I foglie chì caminanu (Phylliidae) è l'insetti bastone appartenenu ancu à stu gruppu. L'insetti ghost australianu hè un "veru insetti ghost" (Phasmatidae) chì hè nativu di i tropichi è subtropichi di l'Australia. Cum'è tutti i ghosts, u ghost australianu hè un erbivoru puri chì si alimenta di foglie. Stu tipu di dieta hè cunnisciuta cum'è fitofago.

Per Camouflage

Simile à e foglie Walking, Extatosoma tiaratum imita a forma è l'apparenza di e foglie. In u casu di i fantasmi australiani, però, questi pareanu piuttostu appassiti. In quantu à u culore, l'occurrence varienu da u verde à u marrone, ancu s'ellu si sò ancu truvati formi grisgiu. Sti varianti di culore ponu difficilmente distingue da lichen. A scienza ùn hà ancu chjaramente chjaramente s'ellu hè una determinazione genetica o se l'influenzi ambientali sò rispunsevuli di u culore cambiatu. I risultati restanu à vede.

Ma micca solu l'animali adulti sò camuflati, ma i ninfe di novu cova sò ancu prutetti da camuflage. In ogni casu, l'animali ghjovani ùn imitanu micca foglie, ma furmiculi: A furmica di u focu australianu pensa chì l'ova di l'insetti maculati australiani sò sementi nutritivi è i trasporta à u nidu. L'ova di cunchiglia dura ùn pò micca esse manghjatu, però, è dopu l'incubazione, i fantasmi lascianu a tana cum'è giovani ninfe chì pareanu assai simili à e furmicule, camuffate per cullà l'arbureti è arbusti circundanti è manghjanu quì.

E duie forme di camouflage offrenu una prutezzione estremamente bona è riescita contr'à i predatori, di quale ci sò tanti chì a vita per un ghost australianu ùn hè probabilmente micca picnic.

À a Biologia

L'insetti di bastone australianu, cum'è a maiò parte di l'insetti fantasma, ponu sparghje i membri in periculu per pruteggiri. In u stadiu di larva, questi crescenu dinò à un puntu limitatu, perchè ponu esse rigenerati à un certu puntu. Cum'è qualchi foglia di caminari, Extatosoma tiaratum hè capaci di generazione vergine (partenogenesi), a femina pò pruduce progenie virgine senza esse dipende di un masciu.

Per Nutrition

In a so patria australiana, Extatosoma tiaratum manghja principarmenti eucalyptus (chì altru ?!), Ancu s'ellu ci vole à dì chì ci sò più di 600 spezie diverse d'eucalyptus, l'arbureti di gomma blu ! In i nostri latitudini, l'animali piace à lascià esse cù u folla di e piante di rosa, cum'è z. Per esempiu, l'alimentazione di mora, raspberry, rosula di cane, etc. Ma e foglie di quercia, fagiu o hawthorn sò ancu manghjati.

À u Sviluppu

U sviluppu di l'ova dipende da a temperatura è pò piglià finu à sei mesi. U sviluppu larvale à l'imago, l'animali adultu, pigghia ancu circa una mità di annu, secondu a temperatura è a dispunibilità di l'alimentariu. L'animali maschili campanu cum'è imago per circa trè à cinque mesi. E femine ponu campà sin'à un annu è ponu numerosi ova durante stu tempu per chì una prole hè assicurata.

À u dimorfismu di genere

Cum'è cù l'altri orrori ghost, Extatosoma tiaratum, l'animali maschili è femini sò significativamente diffirenti l'un l'altru. I masci cummattibili sò un pocu più slim chè e femine chì ùn volenu, chì anu solu ali stub. E femine sò carattarizati da u fattu chì portanu u so abdomen voluminoso (l'"abdomen" hè l'"abdomen" di l'insetti) curvatu cum'è un scorpion stinger. E femine anu ancu escrescenze spiky nantu à l'exoskeleton chì i masci mancanu. A dimensione di u corpu pò ancu dà un'indicazione: i masci fermanu un pocu più chjucu à pocu menu di 10 cm cà e femine, chì ponu cresce sin'à 14 cm.

À l'attitudine

E cundizioni di mantenimentu di Extatosoma tiaratum sò simili à quelli di numerosi altri fasmidi.
Caterpillars, terrariums di vetru, è temporale ancu terrariums di plastica sò adattati cum'è terrariums. In ogni casu, deve esse attentu à una bona ventilazione è impedisce l'acqua. U tarrenu pò esse cupartu di turba o cù un sustrato seccu è inorganicu (per esempiu, vermiculite, pebbles). In alternativa, a visualizazione cù carta di cucina pò ancu esse utile, perchè questu facilita a cullizzioni d'ova. In ogni casu, a carica di travagliu quandu u pianu hè cupartu hè significativamente menu di quandu cambia u rotulu di cucina ogni settimana. In ocasu, a cupertura orgànica o inorganica deve esse rimpiazzata in ogni modu, postu chì l'excrementi di l'animali altri diventanu antiestetiche è insalubre. Avete da esse attentu à ùn scaccià l'ova inutilmente. Ùn deve micca sceglie a dimensione di u terrarium troppu chjucu. Per una coppia adulta, a dimensione minima deve esse 30 cm x 50 cm x 40 cm (BHD), cù un grande numaru d'animali per quessa più. I rami tagliati di e piante di furaghji sò simpliciamente posti in un cuntainer in u terrariu è rimpiazzati regularmente. Avete da evità e foglie putrefacte è u legnu muffa per via di u risicu di malatie. A tampiratura in u terrariu deve esse definitu sopra à 20 ° C (intornu à 20-25 ° C), ma mai sopra à 30 ° C. In parechji salotti, a temperatura interna ottima di u terrarium pò esse ottenuta da a temperatura di l'ambienti normale. L'umidità deve esse circa 60 à 80%. Per ragioni di salute, deve esse evitata l'acqua (assicuratevi chì ci hè abbastanza circulazione d'aria!). Per cuntrullà a temperatura è l'umidità, avete bisognu di stallà almenu un termometru è un higrometru in u terrariu.

cunchiusioni

A mantenimentu è a cura di u ghost bug australianu sò generalmente faciuli di gestisce. Toutefois, il faut s'assurer que l'on rafraîchit sa lignée d'élevage (qui surgira inévitablement, à condition qu'on s'occupe de conditions d'hébergement raisonnables...) à plusieurs reprises avec des animaux étrangers afin d'éviter l'endogamie et les inconvénients qui lui sont associés.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *