in

Cane Bovini Australiano: Informazioni di razza Blue o Queensland Heeler

Questi cani di pastore sò stati principarmenti allevati per i bovini. À u listessu tempu, finu à l'anni 1980, eranu pocu cunnisciuti fora di a so nativa Australia - salvu ch'elli eranu esportati cum'è cani di travagliu. Pizzichendu l'animali in a catena, i cani mantenenu a banda. Enormemente luminoso, straordinariamente ansioso, è vivace, sta razza di cane sta attualmente stabilisce u standard in a furmazione di ubbidienza è agilità è diventa sempre più populari cum'è animali.

Australian Cattle Dog - ritrattu di razza

U clima caldu di l'outback di l'Australia richiede un cane estremamente resistente è duru. I primi cani di pastore impurtati, chì prubabilmente s'assumigliavanu à l'antenati di l'anzianu Sheepdog inglese in l'apparenza è sò stati purtati da i coloni, sò stati sopraffatti da u clima duru è e longa distanza chì avianu da viaghjà.

Per crià un cane adattatu per e cundizioni descritte, i ranchers anu sperimentatu cù una quantità di razzi. L'Australian Cattle Dog discende da un patrimoniu mistu chì include u Smithfield Heeler (oghji estinti), u Dalmatian, u Kelpie, u Bull Terrier è u Dingo (u cane salvaticu australianu).

Questa alta diversità di razzi hà creatu un cane capace chì pare campà per u travagliu. Un standard di razza hè statu arregistratu in u 1893. U cane hè statu ufficialmente registratu in u 1903, ma hà pigliatu un altru 80 anni per fà cunnosce fora.

I seguitori di sta razza elogianu a so intelligenza è a vuluntà di amparà. Queste boni qualità facenu di u Cane Bovini Australianu un cane di travagliu eccezziunale, ma ancu un cane di famiglia esigente.

Cum'è u Border Collie, l'Australian Cattle Dog hà bisognu di assai eserciziu è stimulazione mentale: li piace à travaglià. Ciò chì questu "travagliu" dipende di u pruprietariu. Ch'ella sia impegnendu u cane in esercizii d'agilità o di ubbidienza o simpricimenti insegnendulu una seria di ghjochi intricati, u Cane Bovini Australianu ampararà facilmente è entusiastu.

U Cattle Dog cum'è un cane di casa hè di solitu un cane tipicu di una sola persona, ma hè ancu assai dedicatu à a so famiglia. Hè suspettu di i stranieri è deve esse furmatu per accettà novi persone è altri cani da a ghjovana età.

Blue Heelers o Queensland Heelers: Apparizione

L'Australian Cattle Dog hè un cane robustu, compactu è musculu, cù una testa ben proporzionata, un stop chjaru è un ghjocu di nasu neru.

I so ochji marroni scuri, chì sò di forma ovale è di grandezza media è nè protruding nè prufonda, mostranu a diffidenza tipica di i stranieri. L'arechje sò erette è moderatamente puntate. Sò posti largamente nantu à u craniu è inclinati versu l'esternu. U so mantellu hè lisu, furmendu un doppiu mantellu cù un undercoat cortu è densu. U top coat hè densu, cù ogni capeddu drittu, duru è stendu pianu; dunque u mantellu di capelli hè impermeable à l'acqua.

I culori di a pelle varienu trà u blu - ancu cù marchi neri o marroni - è rossi cù marchi neri nantu à a testa. A so coda, chì righjunghji apprussimatamente à i garretti, hà una prufundità moderata. In l'animali in riposu, pende, mentre chì in u muvimentu hè ligeramente elevatu.

Razza di cani australiani: Cura

U mantellu di Heeler ùn hà micca bisognu di assai mantenimentu. Hè piacevule per u cane si spazzola una volta per caccià i vechji capelli.

Informazione di u cane di bovini: temperament

L'Australian Cattle Dog hè assai intelligente è dispostu à travaglià, equilibratu, abbaia raramente, assai leali, curaggiu, ubbidiente, alerta, ottimistu è attivu. E so proprietà ponu esse rintracciate à a so origine è l'usu iniziale. Quandu hè addestratu bè, u Heeler ùn tende micca à caccià o abbaia, sempre alerta ma mai nervoso o aggressivu.

Alerta è valente, u Cattle Dog australianu hè sempre statu senza paura. Per via di u so stintu protettivu ereditatu, prutege a so casa, a splutazioni è a famiglia, è ancu a banda di vacche chì li sò affidate. Mostra una sfiducia naturale di i stranieri, ma hè sempre un cane affabile è docile.

Info di razza di cani Blue Heeler: educazione

L'Australian Cattle Dog hè un cane intelligente è intelligente chì hà una alta vuluntà d'amparà è piace à travaglià. A so educazione deve dunque esse abbastanza simplice. In ogni casu, se ùn fate micca abbastanza attente à stu cane, diventerà insatisfessu.

L'agilità hè un sport adattatu à sta razza. Ma pò ancu esse fly-ball, agility, obedience, tracking, sport Schutzhund (VPG (test allround for work dogs), sport SchH, sport VPG, sport IPO), o altri ghjochi chì pudete tene u cane australianu. occupatu cù. Trattandu intensamente cù stu cane si rializeghja chì ferma assai equilibratu.

Un cane di bovini australianu annoiatu pò diventà stancu abbastanza rapidamente. Tandu parte per sè stessu à circà un impiegu, chì ùn deve micca sempre andà bè.

Vincenti

L'Australian Cattle Dog si cumporta ottimamente cù i so cumpagni, altri animali o zitelli. Un prerequisite per tali cumpurtamentu hè, sicuru, chì i cani sò bè ​​​​socializzati è acclimati.

muvimentu

L'animali in u gruppu di razza chì includenu u cane di bovini australianu necessitanu assai esercitu è ​​​​attività per mantene u so corpu in bona forma. Allora s'è vo circate un cane lap chì ùn avete micca da fà assai, stu cane hè a scelta sbagliata.

Particularità

I cuccioli di sta razza sò nati bianchi, ma spots nantu à e zampe dà un'indicazione di u culore di u mantellu per esse espertu dopu.

Story

L'Australiani si riferiscenu à u so cane di bestiame cun rispettu è ammirazione cum'è "u megliu amicu di l'omu in a machja". L'Australian Cattle Dog occupa un locu speciale in u core di l'Australiani. U cane di l'Australia hà parechji nomi è facci. Hè cunnisciutu da i nomi Australian Heeler, Blue o Red Heeler, ma ancu Halls Heeler o Queensland Heeler. Australian Cattle Dog hè u so nome ufficiale.

A storia di l'Australian Cattle Dog hè strettamente ligata à a storia di l'Australia è i so cunquistatori. I primi immigrati si sò stallati in i zoni intornu à l'oghje a metropole Sydney. Frà altre cose, l'immigranti purtonu ancu i vacchi è i cani di vacche assuciati cun elli da a so patria (principalmente l'Inghilterra).

I cani impurtati anu fattu u so travagliu satisfactoriamente in prima, ancu s'è u clima australianu hà pigliatu un peghju nantu à i cani. Ùn era micca finu à chì i coloni anu cuminciatu à espansione à u nordu di Sydney à traversu u Hunter Valley è à u sudu in u Distrittu di Illawarra chì si sò sviluppati cumplicazioni gravi.

A scuperta di un passu in a Great Dividing Range in u 1813 hà apertu vasti terreni di pasture à punente. Siccomu una splutazioni puderia ancu copre millaie di chilometri quadrati, hè stata pruposta quì una splutazioni di animali completamente differenti.

Ùn ci era micca cunfini vallati è, à u cuntrariu di prima, i vacchi sò stati solu abbandunati quì, à u cuntrariu di prima, i vacchi eranu, per dì cusì, abbandunati è abbandunati à u so propiu. In u risultatu, i mandrii sò diventati sempri più ferali è persu a so familiarità cù l'omu. I cani eranu animali piuttostu ammansi chì campavanu in spazii stretti in pasture ben vallate, abituati à esse guidati. Questu hà cambiatu.

Cunnisciutu cum'è "Smithfields" o "Black-Bob-Tail", u cane da l'Inghilterra era utilizatu da i primi drovers australiani per u so travagliu di mandria. Issi cani ùn anu micca bè cù u clima, abbaiavanu assai, è eranu lenti nantu à i so pedi cù a so andatura goffa. Smithfields eranu unu di i primi cani utilizati da i rancheri per a pastura. Tuttavia, ùn anu micca sempre bè cù u terrenu di u Down Under d'Australia.

I cani di Timmin's Heeler

John (Jack) Timmins (1816 - 1911) hà attraversatu i so Smithfields cù u Dingo (u cane salvaticu australianu). L'idea era di apprufittassi di e caratteristiche di u dingo, un cacciatore estremamente abile, curaggiu, duru, adattatu in modu ottimale à u so ambiente. Per chì i coloni puderanu usà e vasti spazii di l'Australia per l'allevu di vacche, avianu a crià un cane adattatu chì era persistente, resistente à u clima, è hà travagliatu in silenziu.

I cani risultanti da questa traversata sò stati chjamati Timmins Heelers. Eranu i primi Cattle Dogs australiani, cunduttori assai agili ma calmi. In ogni casu, per via di a so ostinazione, stu cruciveru ùn puderia micca prevalà à longu andà è sparì di novu dopu un pocu tempu.

Heeler di Hall

U ghjovanu pruprietariu è allevatore di vacche Thomas Simpson Hall (1808-1870) hà impurtatu dui blu merle Rough Collies da a Scozia à u New South Wales in u 1840. Hà ottenutu boni risultati incruciendu a prole di sti dui cani cù un dingo.

I cani risultanti da questa traversata eranu chjamati Hall's Heelers. I mischi di collie-dingo anu travagliatu assai megliu cù u vacche. Questi cani eranu assai ricercati perchè rapprisentanu un avanzu maiò nantu à ciò chì era statu usatu prima cum'è cani di vacche in Australia. A dumanda di cuccioli era ghjustificamente alta.

Jack è Harry Bagust, i fratelli anu pruvatu à migliurà i cani per più incruciate. Prima, anu cruciatu in un Dalmatian per aumentà l'affettu per l'omu. Inoltre, anu utilizatu Kelpies Neri è Tan.

Questi pastori australiani anu purtatu ancu più etica di travagliu in a razza, chì hà benefiziu u so usu destinatu. U risultatu era un cane attivu è compactu di un tipu di dingo pocu pisanti. Dopu avè utilizatu i Kelpies, ùn hè micca fattu più incrociata.

L'Australian Cattle Dog s'hè sviluppatu in a razza di cane di pastore più impurtante di l'Australia in u 19u seculu. A varietà blu (blue merle) hè stata esposta per a prima volta in 1897. L'allevatore Robert Kaleski hà stabilitu u primu standard di razza in 1903. A FCI hà ricunnisciutu l'Australian Cattle Dog in 1979.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *