in

Aubergine: Ciò chì duvete sapè

A melanzana hè ancu chjamata melanzana. In Austria, sò chjamati Melanzani. U so nome vene da u francese è hè ancu prununziatu in alimanu, vale à dì "Oberschine". Hè una spezia vegetale è appartene à a famiglia di a solana. Hè dunque in relazione cù u pumadoru è u pepite. Originariamente vene da l'Asia. Hè stata cultivata quì più di 4000 anni fà. In Auropa, l'albergine hè apparsu prima in u sudu di Spagna.

L'aubergines sò oblong-oval o ancu oblong-pear-shaped. In i supermercati, pudete principarmenti cumprà melanzane viole scure, quasi nere. Ma ci sò ancu melanzane purpure è biancu strisce o completamente biancu. A maiò parte di l'albergine sò da sei à ottu centimetri di longu è da sei à nove centimetri di grossu. Pesu trà 250 è 300 grammi. In Asia, ancu l'aubergines sò colti chì pesanu più di un kilogramu.

L'aubergines sò spessu un pocu amara. Per quessa, deve esse prima bollita, cotte o fritte è poi staghjunata. In particulare in Turchia, in Grecia è in l'Italia, a ghjente spessu cucina cù melanzane. In Italia, sò stati usati dapoi u XVmu seculu. Ma l'albergine hè ancu diventata sempre più populari in u restu di u mondu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *