in

Giardinu artisticu sottu à l'acqua

L'aquascaping significa un design d'aquarium mudernu è inusual. Ùn ci hè micca limiti à a creatività in u disignu di paisaghji sottumarini. U campionu mundiale di aquascaping Oliver Knott spiega l'implementazione curretta.

Una bella catena montuosa in l'Alpi cù prati lussureggianti è boschi verdi profondi. Almenu questu hè ciò chì pudete pensà quandu fighjendu a stampa currispundente. Ma l'errore: Ùn si tratta micca di un paisaghju, ma di un aquarium inusualmente cuncepitu. A tecnica daretu à questu hè chjamatu aquascaping (derivatu da a parolla inglese paisaghju). «Per mè, l'aquascaping ùn hè nunda più cà u giardinaggiu sottumarinu, un disignu esteticu di l'aquarium - simili à u disignu di giardini. I paesaggi sottumarini ponu esse mozzafiato ", dice u designer d'aquarium Oliver Knott.

Aquascaping hè natu versu 1990. À quellu tempu, u Giapponese Takashi Amano hà purtatu à a luce un mondu sottumarinu chì ùn era mai statu vistu prima cù u so libru "Naturaquarien". Amano ùn capisce micca l'aquarium naturali per esse una replica 1: 1 di biotopi veri, ma piuttostu una piccula parte di a natura. "E pussibulità sò praticamente illimitate. Ùn importa micca s'ellu hè una furmazione di roccia, un'isula, un flussu, o solu un troncu d'arburu mortu sopra à u musu: tuttu pò esse copiatu ", dice Knott.

Sta forma di aquarists hè destinata à appellu à un publicu ghjovanu in particulare, in quantu pò purtà à un "stile" individuale. "In ultimamente, ùn ci hè nunda di più bellu ch'è fighjulà chì e piante si muvianu è chì l'abitanti di un maravigliu paisaghju sottumarinu si movenu dopu à un ghjornu di travagliu duru", entusiasma Knott. Ci sò ancu campiunati internaziunali induve i migliori paisaghji sottumarini sò premiati. Knott hà digià pussutu assicurà u titulu di campiunatu mundiale.

A scelta di l'animali deve esse cunsideratu currettamente

Ma cumu ponu i partiti interessati ricreà u so paisaghju desideratu in formatu miniatura sottu à l'acqua? Oliver Knott offre l'istruzzioni perfetta per questu in u so libru "Aquascaping". Per esempiu, ricumanda micca di mette a petra più grande in u mità di a piscina, ma ligeramente offset, à a manca o à a diritta di u mità. L'altri petri deve esse allineati in modu chì l'effettu generale hè rinfurzatu. I radichi ponu ancu esse decorati cù petri. Questu crea l'impressione chì e radiche è e petre formanu una unità, chì risultatu in un "effettu otticu maravigliu".

A piantazione ghjoca un rolu impurtante, postu chì e piante "pinte" ritratti. Gruppi più grande di e stesse piante spessu travaglianu megliu cà l'individuali, dice Knott. L'accentu pò ancu esse stabilitu cù pianti rossi o forme di foglia speciale. Per guardà una visione generale, duvete principià cù e piante in primu pianu prima di passà à e piante di fondo via a terra media.

E, sicuru, l'scelta di l'animali deve ancu esse cunsideratu currettamente. Hè megliu fà una lista di desideri di pesci è i so bisogni chì deve esse cumpletu in anticipu. Dopu tuttu, sicondu Knott, l'ultimu scopu di l'aquascaping hè "di creà una piccula oasi verde chì offre à i so residenti una bona qualità di vita è crea gioia è rilassazione".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *