in

I misgi sò veramente menu leali chè i cani?

Sicondu u cliché, i cani sò assulutamente leali è devoti, i misgi, invece, sò alluntanati è disinteressati. Ancu s'è parechje persone di i gatti prubabilmente ùn anu micca d'accordu - pare avà esse evidenza scientifica per a mancanza di lealtà di i gattini. I misgi in realtà parenu esse menu leali cà i cani.

Tuttavia, ùn sò micca cusì indipendenti cum'è i misgi sò spessu ghjudicati. I studii anu digià dimustratu chì e zampe di velvet riflette u cumpurtamentu di e persone, per esempiu. Puderanu sperimentà u dolore di rupture quandu i so amati ùn sò micca intornu. È sò più prubabile di risponde à a voce di i so membri di a famiglia chè à quella di i straneri.

Ancu cusì, sò cunsiderate menu leali cà i cani. U risultatu di un studiu avà suggerisce chì questu ùn hè micca almenu completamente ignurà a realità. U risultatu: i misgi accettanu ancu l'alimentariu da e persone chì anu trattatu male i so patroni. In cuntrastu à i cani: ùn anu micca fiducia in e persone "cumune" in a listessa configurazione sperimentale.

Un cumpurtamentu chì pò esse interpretatu cum'è lealtà à i so maestri è amanti. Sicondu u mottu : quellu chì hè un nemicu di u mo populu predilettu hè ancu u mo nemicu.

Per u studiu, i circadori di u Giappone anu avutu chì l'animali osservanu duie situazioni diverse. I so patroni si pusonu accantu à duie persone è anu pruvatu à apre una scatula. Allora si vultonu versu una di e persone è dumandanu aiutu. A persona indirizzata hà aiutatu in una corsa, micca in a seconda. A terza parsona si pusò accantu à elli, sdegnu.

I misgi manghjanu ancu i nostri "nemici" da a manu

I cani cù quale u stessu esperimentu era statu realizatu prima dimustravanu chjaramente a sfiducia di a persona chì ùn avia micca prima aiutatu à u so maestru o a so padrona - ùn anu micca accettatu alcuna cura da ella.

U novu studiu cù i misgi, chì hè apparsu in a rivista "Animal Behavior Cognition", mostra una stampa sfarente: i gattini ùn importavanu micca assai di a vuluntà di a persona per aiutà - anu pigliatu un trattatu da elli in ogni modu.

In ogni casu, nantu à a basa di sti risultati, i misgi ùn deve esse solu etichettati cum'è sleali, avvirtenu a rivista "A Conversazione". Perchè questu valutà u cumpurtamentu di i gattini da un puntu di vista umanu. Ma i misgi ùn sò micca cusì adattati à stimuli suciali cum'è i cani.

I misgi sò stati domesticati assai più tardi. È in cuntrastu à i cani, i so antenati ùn eranu micca pastori di animali, ma cacciavanu solitari. "Allora ùn duvemu micca saltà à a cunclusione chì i nostri misgi ùn importa micca se a ghjente ci tratta male. Hè assai più prubabile chì solu ùn anu micca nutatu. "

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *