in

Aquarium Fish in the Pond

"Quale pesciu mette in u mo stagnu?" Ogni pruprietariu di stagnu si pone sta quistione in un certu puntu. A maiò parte torna nantu à spezie cum'è pesci d'oru, etc. Ma ci hè un altru modu: A tendenza hè versu l'esoticu. Scuprite quì chì i pesci d'aquarium ponu campà in u stagnu è ciò chì guardà.

Pesci d'aquarium in u stagnu

Sè avete decisu di lascià i pesci d'aquarium vivenu in u stagnu, ci sò parechje cose da cunsiderà. Prima di tuttu, duvete decide s'ellu vulete lascià l'animali fora solu in l'estiu o tuttu l'annu. Sè decide di dà solu à u pesciu un pausa d'estate, avete da sceglie l'animali chì pudete truvà dinò in u vaghjimu. Probabilmente ùn truverete micca pesci di fondu cum'è catfish in un stagnu normalmente piantatu. In modu, un cunsigliu generale per catturà in u vaghjimu hè di alimentà i pesci cù l'alimentu di fiocchi da settembre per fà più fiducia.
Avete ancu esse sicuru chì u stagnu hè a mità adattatu per i bisogni di u pesciu. Una spezia di pesci chì prefiere assai piantazioni in l'aquarium ùn serà micca felice in un stagnu nudu "stile di Koi" è i pesci chì si batteanu bisognu di un sustrato per pudè campà stu cumpurtamentu. A quantità di radiazione solare deve ancu esse cunsideratu quì.

A pausa estiva per i pesci d'aquarium in u stagnu

L'animali chì passanu solu l'estiu è u vaghjimu fora è sò poi trasladati in l'area cálida, ponu affruntà i cundizioni climatichi è di temperatura in a stagione calda, ma ùn anu micca sopravvive à l'inguernu cù temperature bassu, fretu, ghjacciu è neve. Siccomu passate più tempu in a casa in l'invernu, avete u pesciu torna in l'aquarium in questu tempu, induve pudete guardà è cura di elli cum'è di solitu - stà in u stagnu hè cum'è trasladassi à a residenza estiva.

Spessu pò esse osservatu chì i pesci d'aquarium riproducenu assai in u stagnu. Hè per quessa chì si trova spessu una pupulazione più numerosa in u vaghjimu di l'usu originali. I pesci di ripruduzzione rapida includenu, per esempiu, macropodi, vivi, cum'è swordtails è guppies, o gouramis blu, cunnisciutu ancu "spotted threadfish". Inoltre, i pesci di labirintu è paradisu, pesci zebra, mollys neri è barbi di rubi sò ideali per a gestione di stagni part-time.

Attitudine all'aperto per tuttu l'annu

E spezie di pesci chì ponu sopravvive in u stagnu tuttu l'annu sò più robusti in parechji spazii cà quelli chì duveranu solu passà l'estiu fora. Per esempiu, u killifish, chì hè nativu di Turchia è hè qualchì volta espunutu à u permafrost quì, pò trattà bè cù e basse temperature. Ancu certi macropodi spezie da a Cina è sunfish. Per u benefiziu di u pesciu, però, duvete copre u stagnu cù Styrodur o fogli speciali per fà più faciule l'invernamentu.

Conservazione di u giardinu in vasi più chjuchi

In più di mantene l'animali in u stagnu, ci hè ancu a pussibilità di mantene l'animali in cuntenituri più chjuchi. Allora i gamberetti ponu esse guardati in grandi buckets o barili di pioggia. Una spezia spessu usata per questu hè u Red Fire o Red Cherry Prawn. Questi gamberetti sò relativamente insensibili è ùn anu micca prublema per passà l'estiu è u vaghjimu fora. Ci hè ancu rapporti di incendi rossi chì anu invernatu, ma ogni pruprietariu di stagnu hà da decide per ellu stessu s'ellu vole aspittà questu da i so animali. Una bona alternativa quì hè u gambero salvaticu europeu (Atyaephyra desmarest), chì pò sustene a temperatura ghjustu sopra u puntu di congelazione ancu in a natura. Ancu s'è sta spezia hè menu culurita, si riproduce in modu più affidabile.

In generale, avete da principià cù una pupulazione di partenza abbastanza alta per assicurà u successu à longu andà. Se vulete lascià i gamberetti per sè stessu, hè cunsigliu di mantene uni pochi d'animali in a casa per esse in u latu sicuru. Se a pupulazione in u giardinu ùn pò micca tene u so propiu, ci sò almenu abbastanza animali "in u saccu" per cuntinuà l'allevamentu di gamberetti interni. Incidentally, pudete aiutà l'animali installendu una barra calefaccia fora in u bacinu o bucket. Tuttavia, questu hè relativamente caru è - cum'è tuttu l'altru - deve esse decisu secondu a vostra propria cuscenza.

Vantaghji è svantaghji

Avà andemu à i vantaghji è i svantaghji di mantene i pesci d'aquarium in u stagnu è cuminciamu cù i lati pusitivi. Prima di tuttu hè prubabilmente chì u pesciu trova assai più cundizioni naturali in u stagnu, soprattuttu quandu si tratta di u spaziu dispunibule. L'attitudine in un aquarium 60l ùn pò micca esse paragunatu cù quellu in un bacinu di stagnu 500l (è in principiu u voluminu di stagnu 500l ùn hè ancu "veramente" grande). I pesci ponu natà più, vive inseme in scole più grande è naturali è in certi circustanzi ancu si alimentanu. Un altru grande vantaghju hè chì parechji pesci mostranu chjaramente a so satisfaczione cù e "circustanze megliu". Parechje spezie sviluppanu un splendore di culore in u stagnu chì ùn avete mai vistu in l'aquarium. Inoltre, sò spessu assai più vitali è in generale godenu visibilmente a so nova vita.

Di sicuru, ci sò ancu svantaghji per mantene elli fora. Parechje aquarists dicenu chì tenenu i pesci per fighjulà: Chì travaglia assai peggiu in u stagnu - certi animali ancu sottumessi cumpletamente è ùn anu mai vistu novu dopu chì sò stati stallati. Questu hè ancu ligatu à u fattu chì parechji pesci diventanu timidi per via di u cuntattu menu intensivu cù u piscicultore perchè sò più per sè stessu. Questu pò esse un prublema, soprattuttu quandu si piglia in u vaghjimu. Se vulete lascià u pesciu invernamentu, questu puntu ùn hè micca appiicatu, ma malgradu parechji rapporti d'invernamentu riesciuti, ùn ci hè micca garantitu chì u vostru propiu pesciu veramente sopravvive à l'inguernu. Ci sò ancu periculi è predatori in u stagnu chì ùn esisti micca in l'aquarium: larva di libellula, striders d'acqua è scarabeci gialli sò solu uni pochi esempi.

Falsificazione di chjave di a fauna

Cù tuttu u sughjettu di mantene l'animali esotici "sottu à u celu apertu", unu inevitabbilmente ùn pò evità stu puntu, è ghjustu! Se vulete guardà i pesci d'aquarium in u stagnu chì ùn si trova micca in a nostra flora è fauna naturali, avete da assicurà chì u stagnu hè "escape-proof". Puderia sona stranu perchè un pesciu ùn pò micca solu spuntà, ma ci sò altre opzioni. Un esempiu hè un uccello d'acqua in migrazione chì accidentalmente piglia un nidu di scuma cù u pesciu spawn durante una sosta in u vostru stagnu. In questu modu, l'esotichi entranu ancu in altri corpi d'acqua, induve ponu cresce è ponenu una seria minaccia per l'animali è e piante nativu perchè, frà altre cose, ùn anu micca nemichi naturali cun noi.

In generale, per via di u tema di neozoa è neophytes ("stranieri" animali è piante chì si stallanu in altrò per mezu di e mani umane) assai spezie d'animali nativu sò minacciati o ancu sterminati completamente in u mondu sanu. Per ùn cuntribuisce micca senza sapè è vuluntà, avete da esse sicuru chì e spezie esotiche o i so figlioli sò ancu in u vostru stagnu. Inoltre, nutate chì hè di sicuru tabù per abbandunà l'animali quandu sò soprapopulati. Questu hè ancu pruibitu da a lege è sottumessu à ammende pesanti.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *