in

Tuttu u Pechinese

U Pekingese o Pekingese hè unu di i cani di cumpagnie più antichi in u mondu. Cù u so aspettu rusticu è a natura faciule è amabile, u cane hè particularmente populari cù i pensionati. In u prufilu, avete infurmazione nantu à l'origine, u caratteru è l'attitudine di i cani di pedigree.

Storia di i Pechinesi

U Pekingese hè una razza antica di cane chì hè urigginata in l'Imperu Cinese. Digià 2000 anni fà, i cani chjuchi servevanu a famiglia imperiale cum'è cani di palazzu. I figuri di porcellana è di giada di seculi mostranu digià rapprisintazioni di u Pechinese. Numerose sculture chjuche da a dinastia Qing (1644-1912) in particulare sò sopravvissuti. Cum'è u Shih Tzu è u Lhasa Apso, i Cinesi chjamanu ancu u Pekingese "Lion Dog".

Tutte queste razzi di cani duveranu s'assumiglia à u leone guardianu buddista. I guvernatori adoravanu i so cani tantu chì era cunsideratu impensable di dà li. Per questa causa, i Cinesi sò stati particularmente colpiti quandu l'odiati europei catturaru cinque cani di palazzu durante a Seconda Guerra di l'Oppiu. Questi cani anu fattu u so modu in l'Inghilterra induve si furmò a basa per l'allevamentu europeu.

Dapoi u 1864, i primi rapprisintanti di a razza si ponu vede in esibizioni. U Kennel Club britannicu hà ricunnisciutu a razza in u 1898 è i primi specimens ghjunghjenu à a Germania in u 1900. Finu à questu ghjornu, sò soprattuttu l'inglesi chì creanu i cani di palazzu in Europa. Sfurtunatamente, i sforzi di ripruduzzione cù e caratteristiche di a razza sempre più estreme anu affettatu assai a razza in l'ultimi decennii.

I cani anu ochji più grossi è più grossi, un nasu più pianu è più pelliccia. Intantu, però, a tendenza hè tornata versu un aspettu sanu è più naturali di u cane. In a classificazione FCI, u Pechinese hè assignatu à u Gruppu 9 "Cani di Cumpagnia è di Cumpagnia" in a Sezione 8 "Spaniels Giapponesi è Pechinesi".

Essenza è Carattere

Criatu cum'è un cane di cumpagnie durante seculi, u Pekingese hè un cane particularmente tranquillu. Tuttavia, i rapprisentanti di a razza sò attenti è intelligenti. Hanu bisognu di un ligame strettu cù u so patrone è ponu fà grandi amici. Tendenu à preferite ligami cù l'individui piuttostu chè cù una famiglia sana. Esigenu tutta l'attenzione di u so umanu è dunque reagiscenu gelosamente si ùn sò micca u centru di l'attenzione. I cani fideli sò alluntanati cù i straneri è anu bisognu di tempu per riscaldallu. Malgradu a so piccula dimensione, i cani senza paura facenu boni guardiani, rapprisentanu i stranieri ma senza abbaia forte.

L'apparizione di u Pechinese

U Pekingese hà un corpu curtu cù una cintura pronunzianu. A testa hè grande è relativamente larga cù un musu cortu è ochji tondi è scuri. L'arechje vicine sò in forma di cori è cuparti di fur. A longa coda piuma si trova alta è u cane a porta, tipica di a razza, ligeramente curvata à u latu nantu à u spinu. I gammi di fronte sò brevi è i gammi posteriori sò forti è musculi. A razza si trova in tutti i culori eccettu u fegatu è l'albino. Tutte e varianti di culore anu una maschera scura, vale à dì pigmentazione negra nantu à u nasu, i labbra è i bordi di a tapa.

U mantellu lisu hè moderatu longu è forma una criniera intornu à u collu chì ùn deve micca allargà fora di e spalle. U topcoat drittu hè interspersed with a undercoat densu. I capelli ùn deve esse mai tantu longu chì a libertà di u muvimentu di l'animali hè limitata. Inoltre, a forma di u corpu ùn deve esse velatu. Sfortunatamente, ci sò certi cani di mostra cù caratteristiche di razza esagerate chì soffrenu assai.

L'educazione di u cucciolo

Ùn avete micca esse un prufessiunale per furmà u cane di palazzu idiosincraticu, ma duvete esse familiarizatu cun ellu. Hè particularmente impurtante di cunnosce e caratteristiche di a razza è di agisce cusì. Se dà à u vostru Pechinese una educazione amorosa è coherente, uttene un grande cane di cumpagnu. Fate chjaru à u vostru ghjacaru chì site in capu è ùn li dete micca lode inutile. Ancu s'ellu pare innocente è simpaticu, u cucciolo pò prestu prestu in u "decision-maker". Visità una scola di cane hè cunsigliatu, postu chì u cucciolo pò socializà cù altri cani quì. Riceverete ancu u sustegnu necessariu quandu furmà u vostru amicu à quattru zampe.

Attività cù i Pechinesi

Cum'è i so antenati, u Pechinese d'oghje hè un cane piuttostu faciule. Hè cuntentu cù brevi camini è ùn hà micca bisognu di sportu cumpetitivu. I cani di u palazzu chjucu ùn sò micca adattati per e persone chì volenu fà sportu cù i so cani. A causa di a so custruzzione robusta è u nasu cortu solu, i cani ùn deve micca eserciziu troppu. Di sicuru, i cani anu sempre bisognu di eserciziu abbastanza ogni ghjornu, altrimente, tendenu à esse sovrappesu. Ma u più impurtante per i cani chjuchi hè a cumpagnia di a so ghjente è i cuddles di ogni ghjornu.

Salute è Cura

U Pekingese appartene à i cosi chjamati razzi brachycephalic. U nasu curtu rende a respirazione difficiuli è l'ochji grossi è protrudenti sò sensittivi. A pelle eccessivamente longa hà ancu un effettu negativu nantu à a salute di i cani. Allora prima di cumprà, assicuratevi di cumprà un cane cù caratteristiche di razza moderata. Siccomu u picculu cane ùn brusgia tanta energia per via di a so natura rilassata, avete da assicurà una dieta sana. A cosa più impurtante quandu a cura di un cane hè a cura di ogni ghjornu. Ùn avete micca solu pettine è spazzola u mantellu ogni ghjornu durante u cambiamentu di mantellu, ma ancu fora di questu tempu. Hè impurtante ancu di verificà a fur per a terra è i bug dopu ogni caminata.

U Pechinese hè ghjustu per mè?

Qualchidunu chì cerca un cane chjucu per un appartamentu di cità truverà un grande cumpagnu di stanza in u Pechinese. Hè ideale per e persone sola chì anu assai tempu per elli. Hè ancu adattatu per pensionati attivi o anziani chì ùn ponu più caminari troppu luntanu. Preferisce esse cù u so caregiver perchè ùn pò micca suppurtà troppu fastidiu. Prima di cumprà un cucciolo, duvete trattà cù a furmazione di cani è, sopratuttu, a cura. Certi rapprisintanti di a razza sò ancu adattati cum'è cani di famiglia cù l'abitudine currispondente.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *