in

Akita: Descrizzione di razza di cane, Temperamentu è Fatti

Paese d'origine: Giappone
Hauteur d'épaule : 61 - 67 cm
Peso: 30-45 kg
Age: 10 - 12 anni
Culore: cerbiatto, sésamo, tigrato e bianco
Utilizazione: Cane di cumpagnia, cane di guardia

lu Akita ( Akita Inu) vene da u Giappone è appartene à u gruppu di i cani puntati è primi. Cù u so sensu distintivu di caccia, u so forte sensu di u territoriu, è a so natura dominante, sta razza di cani necessita una manu esperta è ùn hè micca adattata per i principianti di i cani.

Origine è storia

L'Akita vene da u Giappone è era urigginariamente un cane piuttostu chjucu à mediu chì era usatu per a caccia di l'orsu. Dopu avè cruciatu cù u Mastiff è a Tosa, a razza hè cresciuta in grandezza è hè stata allevata apposta per a lotta di cani. Cù a pruibizione di a lotta di cani, a razza cuminciò à esse cruciata cù u pastore tedescu. Solu dopu à a Siconda Guerra Munniali, i criatori pruvate à ricustruisce e caratteristiche di a razza Spitz originale.

U cane Akita più legendariu, cunzidiratu l'epitome di fideltà in Giappone, hè senza dubbitu Hachiko. Un ghjacaru chì, dopu à a morte di u so padrone, andava à a stazione di treni ogni ghjornu per nove anni à un tempu fissu per aspittà - in vanu - chì u so maestru torna.

Aspettu

L'Akita hè un cane grande, imponente, ben proporzionatu, cù una custituzione forte è robusta. A so frunti larga cù u tipicu solcu di a fronte hè impressiunante. L'arechje sò chjuchi, triangulari, piuttostu grossi, eretti è inclinati in avanti. A pelliccia hè dura, u top coat hè grossu, è u grossu undercoat hè suave. U culore di u mantellu di l'Akita varieghja da u rossu-fawn, à traversu u sesame (pelu rossu-fawn punta cù neru), brindle à biancu. A cuda hè purtata strettamente arricciata nantu à u spinu. A causa di u densu undercoat, l'Akita deve esse brushed regularmente, soprattuttu durante a staghjoni di sparghje. A pelliccia hè generalmente faciule da cura, ma si stende assai.

Escursioni

L'Akita hè un cane intelligente, calmu, robustu è forte cù un stintu di caccia è prutittivu pronunzianu. Per via di u so stintu di caccia è di stubbornness, ùn hè micca un cane faciule. Hè assai territuriale è cuscente di u rangu, solu tollerà à reluctantly cani strani vicinu à ellu, è mostra chjaramente a so duminanza.

L'Akita ùn hè micca un cane per i principianti è ùn hè micca un cane per tutti. Iy hà bisognu di cunnessione di famiglia è una prima impronta nantu à i stranieri, altri cani è u so ambiente. Hè solu subordinatu à un dirigente assai chjaru, chì risponde à a so natura forte è dominante cù assai "sensu di cane" è empatia. Ancu cù una furmazione consistente è una bona dirigenza, ùn ubbidirà mai à ogni parolla, ma mantene sempre a so persunalità indipendente.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *