in

Viaghji aerei cù un cane - 10 cunsiglii impurtanti

Per a maiò parte di i patroni di i cani hè una materia, sicuru, di piglià u so amicu di quattru zampe cun elli in vacanze. Se a destinazione di u viaghju pò esse facilmente ghjunghje in vittura o in trenu, u viaghju ùn pone micca prublemi maiò per u cane è u pruprietariu. A situazione hè diversa cù i voli più longu: significanu stress per u cane. Succede ancu chì l'animali pigliati in a stiva ùn sopravvive micca u viaghju. Per guardà stu periculu è i prublemi assuciati cù u volu u più bassu pussibule, avemu riunitu una lista di cuntrollu cù i 10 cunsiglii più impurtanti.

10 cunsiglii per vola cù un cane

  1. Prima di viaghjà, duvete avè un veterinariu chì determina se u vostru cane hè abbastanza sanu per piglià un volu.
  2. Assicuratevi di viaghjà nantu à u stessu pianu cum'è a vostra petite è verificate cù a compagnia aerea se pudete esse presente quandu u vostru cane hè carricu nantu à l'aviò.
  3. U Paghjolu voli diretti per minimizzà u tempu di viaghju. Questu impedisce ancu di fà sbaglià quandu si trasferisce l'animali da un aviò à l'altru.
  4. chips sò ubligatoriu per i cani è i misgi! Deve ancu avè un passaportu blu per animali domestici di l'UE, chì mostra a vaccinazione antirabbica attuale. Cunsultate u vostru veterinariu per altre vaccinazioni necessarie.
  5. Sè vo vulete viaghjà in l'estiu, pudete vulete sceglie a matina o sera volu per evità di espunà u vostru animali à u calore eccessivu. In l'invernu, però, un volu dopu meziornu hè preferibile, postu chì e tampiratura ponu calà troppu di notte.
  6. U vostru cane ùn deve esse alimentatu in l'ultime sei ore prima di u volu. Picculi quantità d'acqua, invece, ùn sò micca un prublema. U dispenser d'acqua in a gabbia di trasportu ùn deve esse micca soprappiutu, altrimenti, l'acqua si sparghjerà in a gabbia durante u trasportu è questu pò causà stress supplementu per l'animali. I cubetti di ghiaccio in l'acqua ponu mantene frescu più longu.
  7. U vostru cane duveria avè almenu quattru settimane per familiarizà cù u cassa di trasportu prima di viaghjà. A gabbia stessa ùn deve micca aghjunghje stress supplementu.
  8. Ùn dà micca u vostru cane sonniferi o tranquillizanti prima di imbarcà in u volu ! Questi ponu purtà à cumplicazioni.
  9. Una volta ghjuntu, una volta chì site in un locu sicuru, apre u traspurtadore è esaminà u vostru cane. Se qualcosa pare sbagliatu, portallu immediatamente à u veterinariu.
  10. Certi razzi di cani anu prublemi di respirazione specifichi. I razzi chì anu passaggi nasali brevi sò particularmente sensittivi à a privazione di l'ossigenu è u colpu di calore. Se u vostru ghjacaru hè propensu à prublemi di respirazione, ùn li pigliate micca ligeramente in un volu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *