in

Acclimatizing Your Cat: Tips to Get You Off to a Good Start

U tempu hè finalmente ghjuntu: un gattu si move in. Probabilmente avete aspittatu stu mumentu per un bellu pezzu è furnite l'appartamentu per u vostru ghjattu. Eccu ciò chì pudete fà per aiutà u vostru novu gattu à stallassi.

Un gattu si muvia

Prima chì u vostru ghjattu pò scopra a so nova casa, deve sopravvive à u trasportu da u so vechju pruprietariu o da u refuggiu d'animali. Hè solu u stress puru per u gattu. Allora tenite in mente chì ella serà assai paura è ùn vole micca esse toccu da voi subitu. U megliu da fà hè di preparà una stanza tranquilla per u ghjattu, in quale ci sò chjappi pieni è una scatula di littera pulita è ancu un locu per dorme. Quì mette a scatula di trasportu è apre cù cura e porte di a scatula. Tandu deve alluntanassi un pocu da u ghjattu per ch'ellu ùn si senti minacciatu. Hè megliu di lascià u nasu di fur solu solu perchè allora lascià a cesta di trasportu da ellu stessu.

U primu ghjornu

I misgi anu a so propria è diverse persunalità. Questu mostra ancu quantu rapidamente u vostru ghjattu pò esse abituatu. Certi tigri di casa esce immediatamente da a so gabbia di trasportu è esploranu curiosamente u circondu. Prima, stà in a stanza di u gattu per chì u novu membru di a famiglia s'abitua à u vostru odore è a voce. Ma mantene a porta chjosa per ùn sopraffare u vostru gattino cù troppu impressioni. Se u vostru novu gattu hè bravu, pò ancu vene à voi per annusà. Tuttavia, ùn deve micca appughjà avà o ancu fà arrabbià. Una volta chì a vostra zampa di velluto hà esploratu a stanza, pudete prestu apre e porte per pudè andà in tour in u so novu ambiente. I misgi spaventati, invece, a volte si fermanu in a so scatula di trasportu per ore. Quì hè cunsigliu di lascià a stanza per un tempu per chì u gattu timida pò avventura fora senza disturbu. In u casu di un gattu temeroso, u "tempu di quarantena" in a sala di chat deve esse ancu più longu.

Acclimatizza u Gattu in a Nova Casa

In i primi ghjorni, u vostru ghjattu hà da piglià assai tempu per scopre u so territoriu. Avà pudete ancu mette i tazzi è u litter box in i so posti destinati. U vostru gattino darà un sguardu attentu à tuttu, arrampicà ogni tavula è scaffali è arrampicà in i più chjuchi anguli. U megliu da fà hè di lascià u gattu curiosu. Ma pudete ancu signalà e fruntiere direttamente è soffiendu, chì hè simili à u sibilu di u ghjattu, mostra chì certi spazii, cum'è a tavola di pranzu, sò tabù. Di sicuru, u novu gattino ùn solu deve esse abituatu à u circondu, ma ancu à voi. Per quessa, duvete piglià i primi ghjorni off dopu l'arrivu è passà assai tempu cù u nasu di fur. Ancu s'è vo fate tuttu bè da u principiu, ci pigghia un pocu di tempu per u vostru ghjattu per abituà. Allora ùn perde micca u cori se u vostru ghjattu ùn vole micca cuddle ancu dopu duie simane.

Soluzione di prublemi in 3 cunsiglii rapidi

U gattu si nasconde

Oculta hè un cumpurtamentu naturali per i misgi. Se u vostru ghjattu hè ammucciatu dopu à u muvimentu, questu hè normale per avà. Preparate l'alimentariu, l'acqua è a litter box in modu chì u ghjattu pò accede à ellu da u so piattu. Probabilmente ose esce di notte quandu dormi. Basta à andà in a vostra vita di u ghjornu, ma pruvate d'evità i rumori forti. Quandu site intornu à u ghjattu, ci sò parechje parolle chì pudete dì. Ella pò dì da a vostra voce se site amichevule per ella. L'aiuti cum'è Feliway o tratti spiciali ponu ancu aiutà u nasu di fur per rilassate.

Un gattu ùn pò esse toccu

U primu cuntattu fisicu deve esse definitu da u vostru gattu. S'ella vene à voi è si strofina contra i vostri gammi o ancu salta nantu à a vostra volta, pudete ancu accarezlà. Se u vostru ghjattu ùn lascia micca tuccallu ancu dopu à e prime settimane, puderia esse ch'ella hà avutu sperienze cattivi cù e persone. Solu una cosa aiuta a pacienza. Passate u tempu cù u gattu pocu senza esse invadenti. Per esempiu, pusate in a stanza di u vostru gattino è leghje un libru. Hè ancu utile si dorme cù u gattu in a stessa stanza. Avete ancu evità creme mani è sapone perfumatu, postu chì i nasi di fur sò spessu assai sensibili à l'odori. Se u vostru ghjattu mostra un altru cumpurtamentu anormale, cum'è ricusà l'alimentariu, pò esse in u dulore. Allora duvete certamente vede un veterinariu.

U gattu ùn manghja micca

U primu ghjornu, u ghjattu pò esse troppu paura di manghjà. S'ella hè sana è beie, ùn importa micca veramente. Forse ch'ella ose esce à manghjà a notte quandu dormi. Per incuragisce u novu gattu à manghjà, pudete piglià uni pochi di passi per fà l'alimentu piacevule. Ideale, avete scupertu à u refuggiu di l'animali o da i prupietari precedenti quale cibu di gatti a vostra zampa di velluto li piace di più. Se ùn cunnosci micca questu, offre à u vostru ghjattu cibo umitu è ​​seccu. Se u vostru ghjattu inizialmente s'insinua in l'ammucciamentu, mette e tazze vicinu à induve si nasconde. Soprattuttu, assicuratevi chì a tazza hè in un locu prutettu è à una certa distanza da a litter box. Inoltre, pudete pruvà à attrae u gattu à a tazza di l'alimentariu cù tratta. S'ellu ùn tocca micca un alimentu per un bellu pezzu, avete bisognu di vede un veterinariu.

Tip: Cambia l'alimentu è l'eccitazione di u muvimentu pò purtà à diarrea è vomitu in l'animali. Questu hè soprattuttu u casu s'è vo aduttate un animali da l'esteru, postu chì diversi tipi di manciari sò dispunibili in parechji paesi. Per prutege u stomacu di u vostru gattu, pudete aghjunghje un pocu di terra curativa à l'alimentariu.

A prima liberazione

Se pensa à mantene u vostru ghjattu fora, duvete aspittà almenu duie simane per permette à u vostru ghjattu di stallassi prima di lasciallu fora per a prima volta. U periodu di tempu dipende interamente da u vostru gattu. Hè stallatu bè, accettatu cum'è un membru di a famiglia, è hè digià aspittendu impaziente à a porta di fronte ? Allora hè pronta per a so prima caminata libera. Se u vostru amicu furry pò mette cun ellu, pudete prima andà fora di a porta cù u so arnesi è a correa. Allora ella pò guardà intornu è evitari di scappà appena si spaventa. Sì avete un gattu piuttostu ansioso, duvete aspittà ancu più longu prima di esce per a prima volta.

Aduprate u vostru gattu à altri animali

Sì avete altri animali in u vostru cumpagnu di stanza, hè impurtante di dà à u novu gattino un pocu di tempu solu prima. Trasfurmà in una nova casa hè assai eccitante per u ghjattu, perchè ùn deve esse cunfruntatu cù cunspecifici o cani. Allora prima siparate i vostri altri animali da u membru di a famiglia finu à chì u ghjattu s'hè abituatu. Quandu lascià u novu amicu furry fora di a so stanza per a prima volta, assicuratevi chì l'altri amichi di quattru zampe ùn sò micca direttamente davanti à a porta è bluccà a strada di u vostru ghjattu. Quandu si socializeghja dui o più misgi, li lasciate risolve i disputi nantu à u territoriu è a ghjerarchia trà elli. Sè vo vulete avè u vostru ghjacaru è ghjattu usatu à l 'àutri, vi duvite mette u vostru ghjacaru in un leash a prima volta vi scuntrà è intervene s'ellu diventa difficiule. I picculi animali è l'acelli sò preda per i misgi, perchè ùn deve micca esse in a stessa stanza cun elli.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *