in

Rat d'acacia

I rati d'acacia africani anu u so nome perchè campanu quasi solu nantu à l'arburi d'acacia.

Carattirìstichi

Chì s'assumiglia u ratu d'acacia ?

À u primu sguardu, i rati d'acacia ùn s'assumiglianu micca à tutti i rati, ma più cum'è un topu cù una coda densamente pelosa. Pertenenu à i roditori è quì à a famiglia di i mouse.

I rati d'acacia sò circa deci à sei centimetri di longu. Inoltre, ci hè una cuda chì hè longu 15 à 20 centimetri. I rati d'acacia pesanu trà 50 è 100 grammi. I marchi neri larghi intornu à l'ochji sò particularmente impressiunanti - facenu u ratu d'acacia inconfundible.

A spalle hè di culore grisgiu è l'abdomen hè biancu brillanti. I capelli densi nantu à a cuda sò scuri.

Induve campa u ratu d'acacia ?

I rati d'acacia si trovanu solu in l'Africa orientale è miridiunali. Abitanu quì da Etiopia via Angola à Sudafrica. I rati d'acacia campanu quasi solu - cum'è u so nome suggerisce - nantu à l'arburi d'acacia.

Chì tipi di ratti d'acacia ci sò?

In più di u ratu d'acacia, Thallomys paedulcus, ci sò trè altre spezie: Thallomys vivente, Thallomys nigricauda è Thallomys Shortridge. Ma sò tutti cusì simili chì solu i specialisti ponu distingue.

Quanti anni anu i topi d'acacia ?

I ratti Acacia campanu da trè à quattru anni.

Comportate

Cumu campanu i topi d'acacia ?

Ùn hè micca cunnisciutu assai di a vita di i rati d'acacia perchè ùn sò micca stati studiati. Tuttu ciò chì hè cunnisciutu hè chì sò socievoli è nocturnali. Tuttavia, i circadori ùn sò micca abbastanza sicuri: alcuni suspettanu chì i rati d'acacia campanu in grandi culunii, ma ancu in gruppi di famiglia.

L'altri sò più prubabile di pensà chì campanu solu o in coppie cù i ghjovani. Eppuru, altri circadori informanu chì i rati d'acacia ùn formanu micca coppie strette. A maiò parte di u tempu, i rati d'acacia stanu in l'arburi d'acacia per alimentà. Preferiscenu dui tipi specifichi di acacia: l'arbureti di frebba gialla è l'arbureti di umbrella.

In ogni casu, per riposà è dorme, cullà àutri arburi chì sò più altu. Nantu à questi arburi - è à volte nantu à stumps d'arburu altu - custruiscenu i so nidi in forchetti di rami, cavità d'arburu, o rami cavi. Quessi sò custituiti da rami è altri materiali vegetali. Sì e tampiratura sò più fresche, prubabilmente facenu ancu nidi in terra. Quandu u periculu hè veramente grande, i rati d'acacia scenderanu da i so arburi è fughjenu.

Amici è nemichi di u ratu d'acacia

Gufi, martore è serpenti ponu esse periculosi per i topi d'acacia. Ma perchè l'animali campanu in u boscu di rami d'acacia cù e so spine longu, sò bè ​​​​protetti da parechji nemichi.

Cumu si riproducenu i topi d'acacia ?

In u casu di i rati d'acacia, un masciu s'accoppia cù parechje femine. A staghjoni d'accoppiamentu in a natura hè in marzu è aprili. Normalmente i masci si movenu in una zona di unu à dui ettari. Duranti a stagione di ripruduzzione, però, sò assai più attivi, roaming circa cinque à deci ettari. Parechje femine campanu in queste zone. I masci li visitanu per accumpagnà cun elli.

I ghjovani sò nati dopu solu 24 ghjorni. Ci ponu esse da dui à cinque animali per littera. Di solitu, sò trè. Una femina pò avè trè cuccioli in un annu. I picculi rati d'acacia sò indipindenti à 30 ghjorni è maturità sessuale à 100 ghjorni. Quantu stanu cù i so genitori ? Solu allora cercanu u so propiu arbulu. In cattività, i genitori sò stati osservati per difende i so ghjovani ferocemente: chjappà i denti per spavintà i disturbatori.

Care

Chì manghjanu i ratti d'acacia ?

I rati d'Acacia si alimentanu principarmenti nantu à e foglie di l'arburi d'acacia, è ancu di i germogli, bacchi, radichi, è ancu a sap di l'acacia.

Da u tempu à u tempu cullighjanu ancu e sementi di grass in terra, chì ammuccianu in camere di almacenamento in terra. Calchì volta si manghjanu ancu insetti o ancu ghjovani acelli.

Mantene u ratu d'acacia

I rati d'acacia ùn sò micca stati guardati cum'è animali domestici per longu. In ogni casu, sò diventendu più è più populari perchè sò cusì belli culuriti, sò abbastanza faciuli di mantene è ùn anu pocu odore. Tuttavia, anu assolutamente bisognu di una grande opportunità per cullà. Avete da stabilisce l'arbureti di arrampicata per elli o equipà a cage cù rami d'arbureti di frutti o di l'hawthorn.

Questu significa chì avete bisognu di una gabbia abbastanza grande per elli. Ideale, deve esse unu à dui metri di altezza. I nidi, chì sò veramente destinati à l'uccelli, servenu cum'è cave di dorme. I rati d'acacia i padelle cù fenu, paglia o foglie secche. A lettiera di roditori hè aduprata cum'è letti di pavimentu. Hè megliu di mantene parechji animali perchè si sentenu più còmode in cumpagnia. Se ùn avete micca abbastanza spaziu per un gruppu, almenu mantene un coppiu.

Hè impurtante chì cumprà l'animali inseme cum'è animali ghjovani - l'animali adulti chì dopu si uniscenu à un gruppu ùn saranu micca accettati ma attaccati. Una volta chì sò diventati ammansati, i rati d'acacia ponu esse permessi di curriri liberamente in casa sottu surviglianza.

Pianu di cura per i topi d'acacia

I rati d'acacia in captive sò alimentati cù una mistura di budgerigar chow è hamster chow. In ogni casu, ùn deve micca troppu noci è sementi di girasole, altrimenti, diventeranu troppu grassu. Anu ancu frutti è ligumi è ancu insetti o, di tantu in tantu, qualchì ova bollita. Inoltre, i rati d'acacia necessitanu acqua fresca ogni ghjornu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *