in

"Un pruprietariu di terrarium deve esse paziente"

Fabian Schmidt hè u curatore di u vivarium in u Zoo di Basilea è dà una grande impurtanza à i terrari naturali è estetichi. U biologu spiega cumu si deve esse guardatu i rettili è l'anfibii.

Signore Schmidt, perchè site affascinatu da i rettili è l'anfibii ?

U mo babbu teneva e tartarughe greche, chì aghju curatu. L'unicità di a cunchiglia è a longevità di questi animali m'inspiranu. Dapoi ch'e possu ricurdà, aghju statu affascinatu da i rettili è l'anfibii.

Chì ghjè a sfida di travaglià cù questi animali?

Iddi sò guasi sanu dipende di u so ambiente per a temperatura. Ùn hè micca affettatu da u metabolismu. Hè u nostru travagliu di imità e cundizioni ideali. In i terroristi, avete dunque ancu assai di fà cù a tecnulugia.

Quanti terrari hà u zoo di Basilea ?

21 in u vivarium, parechji spargugliati in l'altri spazii di u zoo è numerosi daretu à i sceni cum'è terrarium di ripruduzzione o stazioni di quarantena.

Copre a dumanda cù a vostra propria prole?

Iè, mantenemu parechje coppie di ripruduzzione di a maiò parte di e spezie daretu à e scene. Cummerciamu ancu cù altri giardini zoològichi è cù criatori privati ​​reputati.

Quantu sò impurtanti i rettili è l'anfibii per i zoo europei?

Siete una constante. U Vivarium di Basilea hè cunnisciutu in tutta l'Europa. Hà cullezzione significativa in i zoo cechi, in particulare in Praga, è ancu in i zoo tedeschi è olandesi. I zoo operanu prugrammi di ripruduzzione per spezie rare. Per esempiu, sò Vice-Presidente di u gruppu di travagliu per i rettili è sò particularmente rispunsevuli di tutti i crocodili in i zoo europei.

Quante Spezie Mantene in Basilea?

Ci sò trà 30 è 40. Avemu una cullezzione chjuca ma fina. Semu particularmente impegnati à e tartarughe radiate da Madagascar, i lucertuli di crocodile chinesi, è i diavuli di fangu da l'USA.

... Diavulu di fangu ?

Quessi sò salamandri giganti, i più grandi anfibi in i Stati Uniti. Puderanu cresce finu à 60 centimetri è sò stati eradicati in u locu. Avemu ricevutu sei animali da un zoo di Texas. In Auropa, sta spezia pò esse vistu solu in u zoo di Chemnitz in Germania. Attualmente custruemu un grande terrariu di spettaculu per elli.

A reintroduzione di rettili o anfibi in via di estinzione hè un prublema?

Parziale. Prima, vi tocca à verificà s'è e cundizioni nant'à u situ sò ghjustu à tutti. Sia l'habitat adattatu hè sempre dispunibule è e minacce originali sò state evitate. Inoltre, e malatie da a ripruduzzione ùn deve esse trasmessa à e pupulazioni salvatichi. È a genetica di l'animali liberati deve currisponde à quelli di e spezie lucali. Per esempiu, aghju testatu geneticamente tutti i crocodili nani in i zoo europei è avà sò da quali spazii venenu.

I rettili è l'anfibii sò ancu animali adattati per i privati?

Assolutamente sì. A maiò parte di i guardiani è i curatori chì trattanu cù i rèttili in i zoo eranu prima guardiani privati ​​​​è allevatori. A cundizione hè chì una tale passione hè pensata per durà anni, chì trattà cù l'abitati di l'animali visitendu i biotopi, misurà a temperatura, l'umidità è a radiazione UV, o studià a literatura specializata.

L'Allevatori Privati ​​sò impurtanti per i Zoo?

Ùn pudemu micca rializà u nostru compitu di cunservà e spezie sottu a cura di l'omu s'ellu ùn ci era micca un guardianu privatu dedicatu. Hè per quessa chì simu assai aperti à elli. Ci hè una quantità di individui privati ​​chì anu una cunniscenza enormosa. Avemu amparà da elli.

Hè impurtante per i rèttili è l'anfibii chì i terrari sò equipati di materiali naturali, o sò i pianti è i rifugi fatti di plastica abbastanza?

I bisogni di l'animali deve esse cumpletu. Se li piace à ammuccià, ùn importa micca chì a so caverna hè fatta di petra naturali o un vaso di fiori. Se mettete platti di plastica neri fora, i serpenti piacenu ammuccià sottu à elli. In u zoo, però, vulemu mustrà i rettili in i so abitati naturali.

Chì sò i dispusitivi tecnichi cintrali per guardà i rettili in un terrariu?

lampade è riscaldamentu. A luce hè essenziale. Oghje ci sò lampade chì combina a luce, u calore è a radiazione ultravioletta. In ogni casu, un terrarium ùn deve esse illuminatu cù a listessa luce tuttu u ghjornu. L'umidità hè impurtante per i terrari di a foresta pluviale, è a temperatura per tutti l'animali di terrarium.

Sò e diverse zone di temperatura in u terrariu impurtanti?

Iè. Oghje, però, u riscaldamentu hè fattu menu via i piani di pavimentu è assai più da sopra. In a natura, ancu, u calore vene da sopra. Certe spezie anu esigenze di temperatura staghjunali diffirenti, certi ancu hibernate. A tridimensionalità di u terrariu hè essenziale per parechje spezie per ch'elli fermanu mobili è ùn diventanu micca grassu. Unu deve cunnosce i bisogni di una spezia.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *