in

15+ Fatti Storici nantu à i Chins Giapponesi chì ùn puderebbe micca sapè

U Chin Japanese hè un cane versatile. Da una banda, hè affettuosa, allegra, allegra è amichevule, è da l'altru, hè suspettuosa è toccu.

Hin si cumporta sempre cun dignità è cunnosce u so propiu valore, per quessa, percive dolorosamente ogni negativu o indiferenza versu ellu. Hè soprattuttu sensibule à u cumpurtamentu di u pruprietariu, postu ch'ellu s'attacca à ellu cù tutta a so ànima. Ma cù i straneri, u hin si cumporta cun moderazione.

Malgradu a so dimensione diminutiva, u chin ùn pò micca esse chjamatu un cane interiore senza pretensione. Questu hè un animale cù caratteru, è hà bisognu di una educazione solida ma estremamente amichevule.

#1 U Chin Japanese hè una di e razzi di cani più antichi, ma e versioni di a so origine sò sempre in discussione.

#2 Ci hè una legenda chì un paru di cani simili à u Chin Japanese hè statu prisentatu cum'è un rigalu à l'imperatore giapponese Semu da u regnu di unu di i stati coreani di Silla in u 732.

#3 A prima data stimata per l'apparizione di chins in Giappone hè chjamata u 3u seculu, è l'India è a Cina sò cunsiderate i paesi exportatori in questu casu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *