in

8 Cunsiglii per voi chì vulete scià cù u cane

Ti piace l'attività fisica cù u cane? Allora forse u ski cù u cane hè qualcosa per voi. Hè un modu divertente per stà cù u vostru amicu di cane è vi dà i dui esercizii. Pigliate un arnesi, un cordone, è forse una cintura per voi stessu, allora basta à principià!

A maiò parte di i cani ponu amparà à tirà, ùn avete micca bisognu di avè un cane polare. Ma hè un vantaghju si avete una razza mediana o più grande. Hè solu una questione di quantu pesante, quantu longu, è chì l'arnesi hè adattatu bè. U cane ùn deve ancu tirà tuttu u tempu, sè vo avete un towline strappatu trà voi è u cane, pudete avè i vostri braccia liberi è poi pudete scià o forse chjappà in avanti.

Cumincià cusì:

1. Esercitatevi prima nantu à i ski si site sopra.

2. Ideale, duvete avè u vostru ghjacaru avè l'ubbidenza di basa funziunanti. Hè bonu si pò, per esempiu, piantà, stà fermu è vene.

Chì u cane s'abitua à l'arnesi prima di stringhje.

Accuminciate camminendu à un passu veloce daretu à u cane. Train in brevi sessioni. Avè una fila corta in u principiu, allora truverete più faciule per guidà è lode.

5. Allora cuminciate cù un tippu ligeru nantu à a terra plana, preferibile nantu à una piccula pendenza

6. Quandu u ghjacaru tira è vole avanzà, principià cù una corta distanza è cresce a durata gradualmente.

7. Ferma mentre u ghjacaru pensa sempre chì hè divertente.

8. Rilassate a corda è l'arnesi immediatamenti dopu à l'entrenamentu.

Ricurdatevi quandu tira!

  • Sempre ancorate in u cane, preferibile in una cintura di cintura. Hè impurtante si, per esempiu, avete i zitelli in un sled o sled. Allora ùn risicate micca di perde u vostru cane.
  • Warm-up prima per evità ferite.
  • Aduprate un cordone parzialmente elasticu (guardate in linea o in a tenda di animali). Senza quellu ammortizzatore, serà mutu è saccu. Si deve esse longu circa 2.5 metri.
  • Purtate sempre una sling nantu à u cane.
  • Ùn mai cunfundite u towline cù a leash. U cane deve esse permessu di tirà nantu à u leash quandu vi dete u permessu, ma micca nantu à a leash.
  • Se u vostru cane ùn hè micca addestratu, pigliate facilmente. Custruisce lentamente u fisicu di u cane.
  • Dà l'acqua di u cane prima di esce è porta l'acqua fresca per l'escursione.
  • I cani ghjovani ùn deve micca tirà pisanti o longu. U corpu deve esse crisciutu cumplettamente, altrimenti, ci hè un risicu di ferita.
  • Verificate s'ellu hè permessu cù un cane in i camini di luce elettrica induve vive. Altrimenti, pudete esse capace di cavalcà in un campu apertu o in una strada forestale.
  • Rilassate dopu à a cavalcata cù una caminata tranquilla è mette nantu à u vostru cane una manta s'ellu hè friddu.

Finu à quandu u cane pò andà?

Aduprate u vostru sensu cumunu. Avete nutatu quandu u vostru cane cumencia à stancu. Varià cù distanze più brevi à volte. Visita u cane dopu a cavalcata, in particulare i pads è i gammi.

Dopu un viaghju in ski, u cane vale a pena un massaggio accogliente.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *