in

19 fatti interessanti nantu à i Border Collies

#4 Uni pochi anni dopu, a regina Vittoria, in un giru di u paese, hà vistu Border Collies è anu pigliatu l'ochju.

Ne vulia parechji è s'innamora di elli à prima vista. Da tandu, a regina Vittoria divintò un grande ammiratore di a razza. In u 1876, Lloyd Price, un altru entusiasta di a razza, ma micca di discendenza reale, hà purtatu 100 pecuri per dimustrà e capacità di a razza Border Collie, mettendu un bellu spettaculu.

#5 U compitu era per i cani, senza cumandamenti spiciali, per guidà a banda di pecuri in a direzione ghjusta.

Anu affruntatu stu compitu perfettamenti, cù l'unicu cumandamenti chì sò u sonu di un fischiu è l'agitazione di e mani. Dopu à una tale manifestazione, a pupularità di a razza s'hè cresciutu è a so fama hà cuminciatu à sparghje rapidamente fora di a Gran Bretagna. Malgradu una storia cusì longa, l'American Kennel Club ùn hà micca ricunnisciutu sti cani finu à u 1995.

#6 A razza Border Collie hè grande è hà assai capelli longu è grossi. U musu hè allungatu è l'arechje sò plegate. I membri sò longu è a cuda hè ancu longa, in forma di sabre è fluffy.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *