in

16+ Fatti storici nantu à Shar-Peis chì pudete micca sapè

Shar-Pei traduttu da u Cinese significa un cane cù a pelle di sabbia. À quelli chì ùn sò micca familiarizati cù sta razza, stu nome inusual pò pari senza significatu.

Tuttavia, hè abbastanza per vede un Shar Pei una volta per fà tuttu chjaru immediatamente. Senza dubbitu, questu hè unu di i cani più inusual, chì a so pelle arrugata cunfronta una persona cù una alternativa sia per innamurà un Shar-Pei à prima vista o per sbaglià per un mostru, per una burla di a natura.

#1 A pelle arrugata hè una caratteristica distintiva di sta razza, cunnisciuta da i tempi antichi, da l'era di l'Imperu Han, o da u 206 aC.

Hè questu annu chì a statuetta Shar-Pei, guardata in u Museu di l'Arti Orientali di San Francisco è chjamatu u cane da i tombi chinesi, data di questu annu.

#2 Hè cresce chì i cani Shar Pei apparsu prima in a cità chinesa di Tai-li in a pruvincia di Kwantung.

#3 In principiu, u Shar Pei hè statu criatu cum'è un cane di caccia è di cummattimentu.

Ma cù u tempu, sti qualità sò diventati menu pronunzianu, postu ch'ellu hà acquistatu parechje altre caratteristiche maravigliose.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *