in

16+ Fatti Storici nantu à Cavalier King Charles Spaniels chì ùn puderebbe sapè

Sicondu l'Americani, sta razza di ghjoculi hè stata simile à un cucciolo di Cocker Spaniel americanu tutta a so vita. In l'Inghilterra, sti cani sò chjamati "creatori di cunfortu".

U Cavalier King Charles Spaniel hà un mantellu di media lunghezza chì ùn hà micca bisognu di un tagliu di capelli, orecchie longu di seta è grandi ochji toccu.

Stu ghjacaru affettuosu, ghjucatu, è, à u stessu tempu, calmu è rispettu di sè stessu, intelligente. A so rilazioni cù una persona percorre tutta a storia di l'Inghilterra finu à l'oghje. U travagliu principale di questi spaniels era di calà i patroni in u friddu di l'invernu.

#1 E prime menzioni di picculi spaniel in Gran Bretagna da u XI seculu, durante u regnu di u rè Cnut (11-994).

#3 Parechji seculi dopu, i cani di a razza originale sò stati mantinuti in grande quantità à a corte inglese, ma digià cum'è cumpagnie.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *