in

16 fatti chì ogni pruprietariu di Golden Retriever deve ricurdà

U segnu di a razza hè a so natura affettuosa è calma. U Golden hè statu criatu per travaglià cù e persone è strives per piacè u so patrone. Ancu s'ellu hè una bona dispusizione, u Golden, cum'è tutti i cani, deve esse bè criatu è furmatu per sfruttà u so patrimoniu.

#1 Cum'è ogni cane, u Golden hà bisognu di a socializazione iniziale - l'esposizione à una varietà di persone, punti di vista, soni è sperienze hè essenziale - mentre ghjovanu.

A socializazione aiuta à assicurà chì u vostru cucciolo d'Oro cresce per esse un cane ben arrotondatu è equilibratu.

#2 I Golden Retrievers sò generalmente sani, ma cum'è tutte e razze, sò propensi à prublemi di salute.

Ùn sò micca tutti i Goldens riceveranu alcuna o tutte queste malatie, ma hè impurtante per esse cunuscenza di elli quandu cunsiderà sta razza.

#3 Sè cumprate un cucciolo, assicuratevi di truvà un criaturu reputable chì vi pò mostrà certificati di salute per i dui genitori di u cucciolo.

I certificati di salute pruvucanu chì un cane hè statu pruvatu è sbulicatu da una malatia specifica.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *