in

16 fatti maravigghiusi nantu à Basenjis chì ùn puderebbe micca sapè

A razza di cani Basenji hè familiar à l'umanità per più di sei mila anni. Questu hè cunfirmatu da scuperte archeologiche. Numerosi artefatti sò stati truvati durante u studiu di e tombe egiziane antiche. Diversi figurini, disegni, è caskets cù l'imaghjini di i cani sò evidenza diretta di a stretta cunnessione trà l'omu, quellu tempu, è u cane aristocraticu, eleganti.

#1 Resti mummificati appartenenti à l'animali di u faraone sò stati scuperti in a tomba di Tutankhamon.

A ricerca hà dimustratu chì i corpi appartenenu à un cane africanu chì ùn abbaia, chì u locu d'urighjini si crede chì hè l'Africa Centrale. L'animali riposavanu in tessili lussuosi, cù collari gioielli à u collu.

#2 E tribù native in u Congo, a Liberia è u Sudan anu utilizatu attivamente u talentu di questi animali inusual per a caccia.

Dapoi parechji anni, ci hè statu un dibattitu continuu nantu à ciò chì cunta l'unicità di a razza in a perdita di a capacità di fà rumori d'abbaia.

#3 Hè cresce chì u "saltà è falà" (u nome utilizatu da e tribù native per designà a razza) sò stati purtati cum'è un rigalu à l'egiziani.

L'abitanti di a terra di e piramidi, cun rispettu prufondu per l'animali inusual, li cunzidenu prutettori da e forze scure. L'animali di l'animali eranu venerati finu à a caduta di l'antica civilizazione greca.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *