in

15+ Verità innegabili Solu i genitori di cuccioli di bulldog francese capiscenu

U Bulldog francese deve esse spazzolatu una volta à settimana cù una spazzola suave. E so orecchie anu da esse pulite duie à trè volte à settimana, ma tenite in mente chì sta parte di u so corpu hè assai sensibile. L'ochji sò generalmente puliti da i dipositi dopu à u sonnu ogni ghjornu, cumprà un cane duie à trè volte à settimana, o più spessu si dorme cun voi in u stessu lettu.

Aduprate sempre un shampoo chì ùn secca micca a vostra pelle. Inoltre, assicuratevi di sguassate a pelle trà e pieghe cù un pappu umitu (ma cusì chì, di novu, ùn secca micca a pelle) per evità irritazioni è infizzioni, soprattuttu in l'estiu. L'unghie deve esse tagliatu circa 3 volte à u mese.

#2 Ma a so vigilanza li rende eccellenti cani da guardia😍😎😎😎😎😎✌✌✌✌

#3 I bulldog francesi sò cunnisciuti per e so orecchie "bat". A principiu di a storia di a razza, però, si pudia truvà parechji francesi cù l'arechje "rose", vale à dì ripiegate cum'è l'arechje di un bulldog inglese.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *