in

15 Ragioni per i Grandi Pirenei ùn sò micca i cani amichevuli chì tutti dicenu ch'elli sò

Quandu parechji animali salvatichi cum'è l'orsi è i lupi campavanu sempre in i Pirinei in u Medievu, i grandi cani bianchi di muntagna di i Pirenei eranu usati cum'è prutettori di e grande mandria di vacche. Grazie à a so furna longa è densa, chì hè estremamente resistente à l'intemperie, sò ideali per u travagliu di prutezzione di l'animali in u clima duru di i Pirinei d'altitudine. Per sopravvive in i duelli à volte drammatici cù lupi o orsi. i pastori li mettevanu collarini spicchi.

Spessu lasciavanu dui di questi animali solu cù a banda, sapendu chì unu di i cani indipindenti, valenti è dutiful era sempre in guardia mentre l'altru riposava. À u principiu di u XVmu seculu, i cani eranu ancu usati è allevati cum'è guardiani in i castelli di i Pirinei, per esempiu à u Château de Lordes. A corte di Luigi XIV si adornava ancu cù a prisenza di un cane di muntagna pirineu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *