in

15 Cose interessanti solu l'amatori di i cani Boxer capiscenu

#10 Sò i Boxers Overbred?

Oghje, u carlin hè una di e razze più cunnisciute cù l'allevamentu turmentatu per via di a testa estremamente tonda / corta (brachycefalia) chì hè stata allevata. E razzi brachicefali includenu ancu i Bulldog inglesi è francesi, u Boxer è u King Charles Spaniel.

#11 Hè un cane boxer aggressivu?

Siccomu u Boxer tedescu ferma sempre bè cunzidiratu è in cuntrollu, malgradu tuttu u so curagiu, hè cunnisciutu ancu com'è un cane di guardianu equilibratu chì ùn si lascia quasi mai distractà da u so compitu.

#12 L'antenati di u Boxer eranu u Bullenbeisser tedescu (un cane discendente da u Mastiff) è u Bulldog. U Bullenbeisser hè stata utilizata per a caccia di l'orsu dapoi seculi, è ancu per a caccia di cinghiali è di cervi rossi.

Era u so travagliu di tene à a preda finu à chì i cacciatori ghjunghjenu à u locu. Au fil du temps, les Bullenbeider persèrent leur emploi dans les domaines et furent de plus en plus utilisés par les agriculteurs et les macelleries comme pasteurs et pasteurs. À a fini di u 19u seculu, u pugile cum'è a cunniscimu oghje hè statu sviluppatu.

Un residente di Munich chjamatu Georg Alt hà allevatu una Bullenbeisser femmina piebald chjamata Flora cù un cane lucale d'origine scunnisciuta. In a lettiera c'era un masciu biancu è biancu chjamatu Lechner's Box. Hè cresce chì questu era u principiu di u lignamentu di i pugilati d'oghje. A scatula di Lechner hè stata accoppiata à a so mamma, Flora, è unu di i cuccioli era una femina chjamata Alts Schecken. Hè stata registrata cum'è Bierboxer, o Modern Bullenbeisser.

Schecken hè statu allora criatu à un bulldog inglese chjamatu Tom per pruduce un cane chjamatu Flocki, chì era u primu pugile à esse accettatu in u libru stud tedescu dopu avè vintu un spettaculu di Munich chì hà avutu un avvenimentu speciale per i pugile. A surella di Flocki, una femina bianca, era ancu più influente quandu cruciata cù Piccolo von Angertor, un nipote di a scatula di Lechner.

Unu di i so cuccioli era una femina bianca chjamata Meta by Passage, chì si dice chì hè a mamma di a razza Boxer, ancu s'è i so ritratti mostranu ch'ella ùn s'assumiglia pocu à u Boxer mudernu. John Wagner, autore di The Boxer (publicatu per a prima volta in u 1939), hà dettu u seguente nantu à elli: "Meta da u passaghju hà ghjucatu a parte più impurtante di i cinque antenati originali. A nostra grande linea di sire sò tutti tracciabili direttamente à questa femina.

Era solidamente custruita, bassa à a terra, piebald è ligeramente bianca, ùn avia micca mandibula inferiore, è era assai vivace. Cum'è una cagna produttrice, pochi di ogni razza pò currisponde à ella. Ella continuamente lanciava cuccioli di forma splendida è di qualità rara. I so figlioli, chì i so babbi eranu Flock San Salvatore è Wotan, sò tutti dominanti finu à oghje. In u 1894, trè tedeschi chjamati Roberth, Konig è Hopner anu decisu di stabilizzà a razza è l'exhibiscenu in una mostra di cane.

Questu hè accadutu in Munich in u 1895 è l'annu dopu anu fundatu u primu Boxer Club. À a fini di l'anni 1890, a razza hè diventata populari in altre parti di l'Europa. Intornu à u 1903 i primi pugilati sò stati impurtati in i Stati Uniti. In u 1904 u primu pugilatu hè statu registratu da l'American Kennel Club, un cane chjamatu Arnulf Grandenz.

In u 1915, l'American Kennel Club (AKC) ricunnosce u primu campionu di pugilatu, Sieger Dampf v Dom, di u signore è a signora guvernatore Lehman di New York. Sfurtunatamente, ùn ci era micca assai Boxer femine per crià cun ellu in i Stati Uniti, cusì ùn avia micca influenza nantu à a razza.

Quandu a Prima Guerra Munniali scoppiu, i Boxers sò stati chjamati da l'armata, sirvutu cum'è cani messenger, portanu pacchetti, è anu agitu cum'è cani d'attaccu è cani di guardia. I boxers sò diventati populari in i Stati Uniti in l'anni 1940 quandu i suldati chì tornanu da a Sicunna Guerra Munniali li purtonu cun elli cum'è mascotte.

Anu introduttu a razza à assai più persone è diventenu prestu un animali di cumpagnie populari, un cane di mostra è un cane di guardia. L'American Boxer Club (ABC) hè stata fundata in u 1935 è accettata da l'AKC quellu stessu annu.

In i primi tempi ci era assai cuntruversia in u club nantu à u standard di i pugilati. In u 1938, u club hà finalmente accunsentutu à u standard. L'ultimi rivisioni sò stati fatti in u 2005, u Boxer hè classificatu 7th da 155 razzi è varietà arregistrati in l'AKC.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *