in

15+ Fatti Storici nantu à i Chins Giapponesi chì ùn puderebbe micca sapè

#13 L'origine di u nome di a razza hè ancu cuntruversu.

Hè cresce chì a parolla "hin" vene da a parolla cinese quasi cunsunanti chì significa "cane". Sicondu una altra versione, vene da u Giapponese "su", chì significheghja "tesoru", "gioiello", chì, per via, era abbastanza coherente cù u so statutu in termini monetari.

#14 A razza hè stata prima mostrata in una mostra in Birmingham in u 1873.

Quì u hin apparsu sottu u nome "spaniel giapponese". In i Stati Uniti, stu nome hè statu mantinutu per i cani finu à u 1977. L'American Kennel Club hà ricunnisciutu sta razza sottu à questu nome in u 1888.

#15 In l'anni 20 di u seculu passatu, u travagliu sistematicu hè statu realizatu per migliurà a razza Chin Japanese.

Prima di a Secunna Guerra Munniali, a selezzione hè stata fatta in parechje direzzione. I più grandi rapprisentanti di a razza eranu chjamati Kobe, medium - Yamato, è quasi nanu - edo. L'apparenza di Chins muderni conserva e caratteristiche di tutti i trè tippi di cani.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *