in

14 Cose solu l'amatori di Collie capiscenu

#7 Spessu distingue assai finamente trà l'amichi di "i so" figlioli è i novi chì ùn cunnosci micca. Ùn puderia micca tollerà ella.

Allora intruducelu à u zitellu di ogni straneru è dimustràlu chì da avà hè parte di u so cerculu d'amici più vicinu.

#8 I collie chì ùn sò micca stati criati cù i zitelli ùn sò micca necessariamente naturali amichevuli à i zitelli, è micca tutti i Collie adulti seranu felici di esse toccu da i zitelli in a strada.

#9 In ocasu si sente chì i collies sò sbagliati. Chì sciocchezza !

Quale mamma ùn esitarà micca à lascià u so figliolu caminari versu un Rottweiler o un Pastore Tedesco per accattà? Sfortunatamente, l'imaghjini "Lassie" significava chì tutti i Collies "devanu" esse boni. A maiò parte di a ghjente si scurdanu chì questi sò cani chì a so persunalità deve esse rispettata è culpisce u collie per e cunsequenze di a so propria ignuranza.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *