in

14+ Cose solu i pruprietarii di Cavalier King Charles Spaniel capiscenu

I Cavalier King Charles Spaniels sò u megliu guaritore per i blues è i cattivi umore. Sò littiralmenti "turnati" in cumunicazione cù una persona è ùn sò micca preparati per ghjucà u rolu di un observatore esterno in a famiglia in quale vive. Malgradu a dimensione generale micca i più eccezziunale, ci sò sempre assai "signori" in a casa, perchè sò assai curiosi è pruvate à sfondà in tuttu ciò chì succede micca solu davanti à i so ochji, ma ancu daretu à i so spalle.

U bisognu di a razza per l'attenzione umana pò esse un pocu fastidiosu à u pruprietariu chì ùn hà micca l'uppurtunità di cuntattà constantemente l'animali o hè stancu di l'abbundanza di cumunicazione cun ellu. Hè per quessa chì i criatori ricumandenu Cavalier King Charles Spaniels per famiglie numerose cù parechje generazioni di parenti. Allora serà più faciule per u ghjacaru per truvà una cumpagnia per ellu stessu, senza overloading one of them with its sociability.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *