in

14+ Cose solu i pruprietarii di pastori anatoliani capiscenu

In u rolu di un pastore-guardianu, l'Anatolian Karabash ùn hà micca uguali. Hà una psiche assai stabile, raramente abbaia è solu quandu hè necessariu. Preferisce esse nantu à una muntagna è fighjulà tuttu ciò chì succede intornu à ellu. A razza si presta bè à a furmazione, si mette bè cù l'animali di a splutazioni. Un tali cane ùn hà micca bisognu di custruisce un recinte speciale, ma hà bisognu di assai spaziu per caminari.

A storia di l'urìgine di sta razza hè sempre evidenti oghje: u cane instinctively guardà u so territoriu, hè indipendente è assai intelligente. A causa di u forte stintu sentinella, a socializazione regulare prima è dopu, è ancu a furmazione di i pazienti, hè assai impurtante. U ghjacaru deve esse guardatu in una zona chjusa, preferibile daretu à una alta doppia fence, per escludiri a pussibilità di scappà.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *