in

14+ Realtà chì i novi prupietari di Chow Chow devenu accettà

Chow Chow hè una di e razze più antiche in u mondu. Un cane chì liccò u bordu di u celu di notte, un orsi di cane, un cane-leone - quale epiteti ùn anu micca ricumpinsatu a fantasia umana i rapprisentanti di sta razza. Dopu avè apparsu in Cina più di 2 mila anni fà, i Chow Chows eranu inizialmente usati cum'è cani di guardia, cani di caccia, è ancu cani di guerra. Avà hè un cane di cumpagnu, chì hà cunservatu in a prufundità di a so ànima misteriosa tutte e migliori caratteristiche di i so antenati distanti.

A prima cosa chì cattura l'ochju hè l'aspettu inusual di l'animali. Una criniera di leone lussuosa, una espressione ligeramente aggrottata nantu à u musu, è una lingua viola facenu u Chow Chow un cane assolutamente unicu.

Daretu à l'aspettu simpaticu di un grande peluche di peluche, ci hè un caratteru indipendente è qualchì volta stubborn. Chow-Chow pò esse attribuitu in modu sicuru à l'aristocrati di u mondu caninu - sò orgogliosi, cunfidenti in elli stessi, u so cumpurtamentu hè equilibratu è dignitu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *