in

Più di 14 foto chì dimostranu chì i pechinesi sò strani perfetti

Pekingese hè una di e razzi più antichi in u mondu, chì hè cunfirmata da studii genetichi. Sicondu i scientisti, sti cani sò almenu 2000 anni. Ci hè una bella legenda chinesa, assai antica, prubabilmente micca menu antica chè a razza Pekingese stessu.

E si sona cusì: una volta un leone s'innamora di una scimmia, ma u leone hè enormu, è a scimia hè assai chjuca. U leone ùn pudia micca fà cun questu statu di l'affari è cuminciò à dumandà à u Buddha per fà ellu chjucu - adattatu in grandezza per una scimmia. Cusì, sicondu a legenda, apparsu u Pekingese, chì hà una dimensione chjuca è un core di leone.

In tutta a so storia, sin'à l'ultimu imperatore di Cina, i Pechinesi era solu a prerogativa di a famiglia imperiale. Nimu, mancu a più alta aristocrazia di a Cina, avia u dirittu di avè sti cani. In u palazzu, campavanu separatamente, in appartamenti spiciali, sò stati strettamente guardati, in più, i cumuni eranu pruibiti ancu di fighjà questi cani.

#3 U Pekingese hè nativu di a Cina, induve hè statu criatu apposta per a famiglia imperiale.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *