in

14+ Fatti storici nantu à Leonbergers chì pudete micca sapè

#4 Sicondu l'idea di l'allevatore, a razza duvia s'assumiglia à a forma di un leone di muntagna, chì, à u turnu, era u simbulu araldico di a cità.

#5 Per creà a razza, in u 1839, Heinrich hà incruciatu un masciu di San Bernardu (in più, ellu hà sceltu u cane di razza più pura di u monasteru di San Bernardu), è una femina di Terranova bianca è negra. In seguitu, u cane di muntagna di i Pirenei hè ancu aghjuntu à u prugramma di ripruduzzione.

#6 In u 1846, Heinrich hà annunziatu u successu di u prugramma di razza Leonberger.

Senza esagerazione, hà fattu esse un cane assai grande cù un mantellu longu, soprattuttu biancu. U creatore vulia popularizà a so razza quant'è pussibule, in più, micca solu in u circondu di l'alta sucità, ma ancu trà e persone ordinarie. Vulia chì stu cane diventerà veramente populari, è simbulizeghja u spiritu di a zona è di a cità, scontru in ogni locu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *