in

Più di 14 fatti storici nantu à i Golden Retrievers chì pudete micca sapè

Per seculi, a caccia hè stata u passatempi predilettu di l'aristocrazia inglese. E invariabilmente tuttu stu tempu i cacciaturi eranu accumpagnati da i cani. In u 19u seculu, i cani "uccelli" più populari eranu cunsiderati setters, pointers, è spaniels, chì cercanu è cresce u ghjocu nantu à l'ala. Ma cù l'avventu di l'armi di caccia, u bisognu di i cani chì cercanu è sportanu un uccelli padded (i pulizzeri ùn eranu micca adattati per questi scopi, perchè anu cessatu di fà un stand). I retrievers sò diventati tali cani, chì anu u so nome da u verbu ritruvà - per truvà, serve, restaurà.

#1 A storia di l'urìgine di u golden retriever hè cunnessu cù u nome di Sir Dudley Marjoribanks Tweedmouth I, un avid sportista, cacciatore è amante di i cani.

#2 Per un bellu pezzu si crede chì à a fine di u 19u seculu, Lord Tweedmouth I assistitu à i spettaculi di u circu russu in tour è era cusì affascinatu da i pastori-attori russi chì hà compru sti cani, chì più tardi diventenu i progenitori di an

#3 In 1913, 1914, è 1915 "Russian yellow retrievers" da u San Hubert sò ancu presentati in Crufts.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *