in

14+ Fatti storici nantu à i Bulldog inglesi chì ùn puderebbe micca sapè

U Bulldog inglese hà una storia gloriosa. I radichi genealogichi di sta razza legendaria tornanu à i cani enormi chì anu campatu in u territoriu di a Grecia muderna da tempu immemorial, induve eranu usati per guardà è caccià i grandi animali.

Hè cunnisciutu chì i cani simili sò stati truvati in i territorii di altri stati. Per esempiu, ci sò rumuri nantu à i cani di una dimensione spaventosa, cù quale i leoni eranu cacciati in India. Duranti i scavi, hè statu trovu chì grandi cani di guardia esistenu in Mesopotamia, trà l'Etruschi, trà i Celti è in l'Antica Roma.

#1 Dapoi u 13u seculu in l'Isule Britanniche, e lotte di bulldog-bull (bull-baiting) eranu cunsiderate un passatempu populari è attravanu persone di tutte e classi.

#2 In u 1576. U duttore Kais, u mèdicu d'Elizabeth I, hà datu una descrizzione di u bendog (cum'è chjamatu u cane chì hà vistu cù un ossu forte, enormu è terribili, cù un caratteru stubborn è impaciente, chì era guardatu in catene è catene). ).

#3 A menzione di l'antenati più vicini di u bulldog pò esse truvata in u "Re Henry VI" di Shakespeare, induve l'autore chjama ancu i cani bendogs.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *