in

14+ Fatti storici nantu à Bichon Frises chì ùn puderebbe micca sapè

#7 U Tenerife Bichon era sopratuttu populari cù a corte reale spagnola in u seculu XVI, è l'artisti di a scola spagnola spessu rapprisentanu questi cani in i so pitture.

Parechji bichon sò ancu raffigurati nantu à i tele di u famosu Goya, chì diventò l'artista di a corte reale à a fine di u XVIII seculu.

#8 In u XVImu seculu, in u regnu di Francescu I (16 – 1515), u Bichon di Tenerife apparsu ancu in Francia.

In u corsu di parechji dicennii, hè diventatu assai populari. I rè francesi è e so dame di a corte anu amatu tantu sti ghjacari bianchi chì li portavanu in ogni locu in cesti appiccicati à u collu.

#9 Sottu Napulione III, chì si dichjara imperatore in u 1852, ci hè statu un pocu di rinascimentu di l'interessu in Bichons, ma à a fine di u XIX seculu, i Bichons eranu fora di moda.

In ogni casu, i Bichons puderanu ancu esse vistu in circhi è fieri, postu chì eranu faciuli di furmà è avianu un aspettu attraente per l'audienza. A vita di i Bichons in questu tempu hè stata luntanu da quella chì anu purtatu in i seculi precedenti à i corti reale.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *