in

13+ Verità innegabili Solu i genitori Pug Pup Capiscenu

Da a mità di u XVIIImu seculu à u XIXmu seculu, u carlinu era assai cumuni. In particulare trà i nobili è in u mondu di e donne, u pug era assai apprezzatu da l'amatori di i cani. Duca Alexander von Württemberg, dopu à a morte di u so pug amatu, urdinò in u 1733 à erige un munumentu in u parcu di u so casteddu Winnental, chì duvia tistimuniari à i discendenti di e pruprietà di sta razza di cani.

Duranti u so periodu di fama, u pug era un ogettu frequente d'interessu per l'artisti. Ùn ci hè micca una spiegazione precisa nantu à l'origine di u nome di sta razza. In u sudu di a Germania, e parolle "moppen", "mopperin" o "moeppen" significanu grimace, grumble o torce a faccia, è per quessa a parolla "pug" era prubabilmente destinata à sprime un cane cù una espressione disgruntled, grumpy. I dati nantu à a patria di u pug sò ancu imprecisi. Portanu a Cina, ma ancu l'Africa (Capu di Bona Speranza). Ci hè ancu speculazione chì, basatu nantu à a forma di u so craniu, pò esse cunsideratu (in Europa) una versione nana di u picculu bulldog.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *