in

Più di 11 foto chì dimostranu chì Vizslas sò perfetti strani

I cacciatori è i criatori di cani di quelli tempi distanti anu sviluppatu a razza in ogni modu pussibule per migliurà e qualità principali, grazie à quale, à a fine di u 18u, principiu di u 20u seculu, hà sviluppatu un profumu maravigghiusu. I cani eranu assai apprezzati da l'aristòcrati, è ogni nobile avia una bandata, o almenu parechji individui, chì sò sempre stati utilizati in a caccia. Inoltre, questi animali puderanu sviluppà una velocità tremenda, grazia à quale durante a Prima Guerra Munniali sò stati utilizati per furnisce rapporti.

In ogni casu, quandu a guerra finisci, a razza era in via di estinzione, postu chì e cunsequenze per parechji paesi europei induve sti cani sò stati sviluppati eranu terribili. Solu à traversu i grandi sforzi di l'allevatori di cani, a razza Ungherese Vizsla di cani hà sopravvissutu finu à questu ghjornu. Eppuru, sti cani avianu a suppurtà un altru colpu significativu à a so populazione - a Siconda Guerra Munniali.

Intornu à u principiu di l'anni cinquanta di u XXu seculu, l'Ungheria Vizsla hà iniziatu u so viaghju in i Stati Uniti è dopu in Gran Bretagna. U primu club di razza in l'America hè stata fundata in u 20. Da nutà chì ancu in l'anni cinquanta, u vizsla ungherese hà avutu un aspettu pocu sfarente, in particulare, anu avutu i muschi più longu, in più, ci era individui cù l'arechje ligeramente allungate. A razza ùn hè micca assai populari in u mondu, ma! Vizsla - u primu è oghje u solu cane in u mondu chì era un campionu di cinque volte - in cunfurmazioni, in u campu, in ubbidienza è destrezza.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *