in

10 fatti interessanti nantu à Akita Inu chì vi stupenteranu

L'Akita Inu hè a più grande di e razze di cani giapponesi. Originariamente, u cane forte hè stata utilizata per a caccia di l'orsu, ma hè ancu un cane di sled persistente è alerta, guardianu è cumpagnu - s'ellu si sente!

#1 L'urìgine storica di l'Akita Inu (秋田犬, in inglese per "cane di campu d'autunno") si trova in u Giappone, induve, in ogni modu, e razze di cani chjuchi è medii eranu rapprisentate finu à u 17u seculu.

Questi eranu tipici di u tipu Spitz alerta è adattabile.

#2 Si dice chì a più grande di e razzi di cani giapponesi hè stata originata è hè stata allevata solu in l'isula di Honshu.

#3 I cani devenu u so nome à a Prefettura d'Akita in Honshu.

Quandu i battelli di cani per l'intrattenimentu publicu sanguinanti sò diventati populari in u paese di u sole chì nasce, l'"Akita Matagis" sò stati utilizati in Giappone, vale à dì i cani più grossi chì eranu in realtà usati per a caccia di l'orsu prima.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *