in

L'influenza aviaria hè periculosa per i cani?

L'influenza aviaria hè una malatia virali chì afecta principalmente l'acelli. Almenu cusì era per un bellu pezzu. Intantu, u virus di l'influenza aviaria hè cambiatu.

E almenu da l'ultime epidemie di gripe aviaria, parechji pruprietarii di cani si sò dumandati quantu periculosa pò esse a gripe aviaria per i cani. I nostri amici à quattru zampe ponu ancu esse infettati da a gripe aviaria ?

In u 1997, i primi casi di gripe aviaria sò stati rilevati in l'omu. Altre infizzioni sò state osservate in i porchi, i cavalli, i misgi è i cani.

I zoni ristretti sò dichjarati durante una epidemia di gripe aviaria. Quì duvete tene u vostru cane in una guinzaglia.

L'influenza aviaria hè causata da un virus

L'influenza aviaria hè causata da u virus influenza A. Stu tipu rapprisenta u virus più periculosu in u gruppu di l'influenza. Hè cunnisciutu ancu com'è influenza aviaria.

Principalmente i pollastri è l'acelli parenti sò affettati. Questu facenu a malatia un prublema maiò per l'agricultori di pollo. L'influenza aviaria hè una di e malatie animali à notificazione.

Tuttavia, u virus pò ancu esse trasmessi à l'acelli salvatichi. Stu casu hè sottumessu à rapportu.

In Europa, u focu più viulente finu à a data hè accadutu in i mesi invernali di 2016/2017. À quellu tempu, numerosi animali di ripruduzzione anu da esse ammazzati in l'Europa Centrale.

Hè H5N8 periculosa per i cani?

Micca tutta a gripe aviaria hè uguale. Ci sò diversi virus. Quasi vinti tipi diffirenti di virus influenza A sò attualmente cunnisciuti.

  • Virus influenza A H5N8
    Dapoi u 1983, l'influenza aviaria H5N8 hè stata ripetuta in l'aviculture in Europa.
  • Virus influenza A H5N1
    Dapoi u 1997, u virus H5N1 si sparghje à l'omu più freti.
  • Virus influenza A H7N9
    Dapoi u 2013, u virus H7N9 si sparghje à l'omu più freti.

U virus chì hà causatu u timore à u turnu di l'annu 2016/2017 hè chjamatu influenza A virus H5N8. Sta variante hè ghjunta in Europa per via d'acelli migratori da l'Asia.

I zoni d'esclusione è i duveri stabili seguitanu. Ci era una pruibizione generale di a corsa libera per i cani.

Ùn ci sò micca malatie cunnisciute in l'omu o i cani da questa ceppa di virus. Tuttavia, ci sò parechje malatie causate da altri ceppi di virus cum'è H5N1 è H7N9.

Attenti à l'influenza aviaria

U risicu di cuntrazione di a malatia dipende da u tipu di virus. U virus H5N8 ùn hè micca periculosu per l'omu o i cani. Tuttavia, i nostri cani ponu sparghje u virus.

Quandu i casi di gripe aviaria sò signalati, duvete esse assai attenti à l'alimentazione di l'avicultura cruda. Ideale, evite u pollame finu à chì l'epidemie virali hè finita.

Quandu caminate u vostru ghjacaru, duvete sempre guidà intornu à l'acelli. Questu hè soprattuttu veru in a vicinanza di fiumi, fiumi è laghi.

Assicuratevi sempre chì u vostru cane ùn s'avvicina micca à l'acelli morti. L'excrementi di animali salvatichi ponu ancu risichi. Pulite e zampe di u cane dopu a caminata.

Evite i spazii ristretti cù u vostru cane.

Evite zoni ristretti è zoni ristretti

Una zona ristretta hè una zona intornu à induve hè statu trovu un animale malatu. Righjunghji trè chilometri. A zona di osservazione hè di 10 chilometri di raghju.

Dentru queste zoni, ci hè una obligazione di guinzaglia assoluta. Ancu i misgi ùn sò micca permessi di curriri liberi in queste zoni.

Hè megliu per evità queste zone completamente. In questu casu, fate attenzione regularmente à i rapporti in i media.

I sintomi di a malatia di l'influenza

Ùn ci hè micca vaccinazione contru l'influenza aviaria per i cani. Dunque a prevenzione hè assai impurtante. A malatia è u so cursu dipende sempre da u sistema immune di l'animali.

Fighjate attentamente a vostra cagna. Se mostra segni di gripe, pigliate l'animali à u vostru veterinariu cum'è precaution.

I sintomi sò simili à quelli di a gripe normale:

  • Febbra alta
  • dolore à i musculi è i membri
  • diarrhoea
  • prublemi di respirazione
  • perdita di l'appetite
  • languuri
  • Coniunctivitis

Ùn vi preoccupate. E malatie causate da a gripe aviaria sò pocu documentate in i cani è ùn sò micca cumuni. Chì puderia cambià cù a prossima ceppa di virus modificata.

Hè per quessa chì e regule strette di igiene sò cusì impurtanti durante un focu. Cusì chì a gripe aviaria ùn diventa micca periculosa per i cani per u più longu pussibule.

Dumande dumandatu Spissu

Cumu i pollastri piglianu l'influenza aviaria?

L'infezzione sò generalmente da l'animali à l'animali. A diffusione di u virus da mosche stabile, persone, uccelli migratori, etc. Vettori inanimati cum'è scatuli di trasportu, equipaghji è veiculi sò spessu implicati in a diffusione.

I cani ponu piglià l'influenza aviaria manghjendu u pollo?

I nostri risultati dimustranu chì i cani sò suscettibili à l'infezzione cù u virus di l'influenza aviaria (H5N1) è ponu sparghje u virus da u nasu senza mostrà segni apparenti di malatia.

I cani ponu piglià l'influenza aviaria da manghjà cacca d'uccelli?

A prossima volta chì anderete cù u vostru cane in i boschi o in u parcu, fate attenzione à a caca di l'acelli perchè un veterinariu hà avvertitu chì puderia fà u vostru cane malatu. Ci hè duie malatie principali chì un cane pò ripiglià da l'ingestione di feci d'acelli: Istoplasmosi è Chlamydia psittaci.

I cani ponu malati da l'acelli chì beie l'acqua?

I cani sò in riscu di cuntrazione di a grippa aviaria o di criptosporidiosi, una malatia parassitaria s'ellu ingeranu excrementi d'uccelli. Ùn significa micca chì ogni ghjacaru chì beie da un bagnu d'uccelli o di una pozza di fangu si ammalate, ma hè un risicu.

Se i vostri animali domestici (cagi o cani) vanu fora è puderanu manghjà i malati o l'acelli morti infettati da virus di a gripe aviaria, puderanu esse infettati da a gripe aviaria. Mentri hè improbabile chì avete malatu cù a gripe aviaria per u cuntattu direttu cù a vostra mascota infettata, hè pussibule.

I cani ponu ammalassi da l'acelli?

Certi acelli portanu Salmonella in i so tratti intestinali è i cani puderanu esse infettati da manghjà. Questu hè un prublema più grande in i misgi chì caccianu l'uccelli - a salmonellosi in i misgi all'aperto sò ancu chjamati a frebba di u cantu.

I cani ponu piglià Covid 19?

L'animali di u mondu, cumpresi i misgi è i cani, sò stati infettati da u virus chì provoca COVID-19, soprattuttu dopu un cuntattu strettu cù e persone cun COVID-19. U risicu di l'animali chì sparghje COVID-19 à e persone hè bassu. Ùn mette micca maschere nantu à l'animali; e maschere puderanu dannà u vostru animali.

Cumu sapete se un cane hè Covid?

Sintomi di l'infezione SARS-CoV-2 in animali domestici

Certi signali di malatie in l'animali di l'animali ponu include febbre, tosse, difficultà di respirazione o mancanza di respirazione, letargia, starnuti, secrezioni nasali o oculari, vomitu o diarrea.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.